Svangerskapskontroll?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Eg går til begge. Er heldig med både legen og jordmora så då er det greit å gå til begge :)

Begge deler :) Legen kjenner meg fra tidligere og svarer veldig tydelig og enkelt når jeg stiller spørsmål om kroppen. Med jordmor kan jeg snakke litt mer om hvordan jeg har det, og om spørsmål jeg har rundt svangerskapet og tanker som dukker opp :-)

Jordmor. Føler hun tar seg bedre tid og har mer peiling på svangerskap. Men skal ha et par av kontrollene hos legen for å sjekke at mor har det bra også:-)

Går til begge, men mest til jordmor. Hadde håpet at hun som fulgte opp mine to andre svangerskap, skulle følge meg opp denne gangen også, men hun er langtidssykemeldt og føler meg ikke like trygg på vikaren hennes, selv om hun også var veldig hyggelig.

Kommer til å gå bare til fastlegen om jeg ikke får komme til jordmor der jeg har prøvd tidligere..

Har ikke vært hos jordmor ennå. Legen er vikar, selv om han er hyggelig og flink, foretrekker jeg fastlegen min. Men jeg må ta kontroll nr.3 også hos lege for å forlenge sykemeldingen.

Jeg er hos jordmor på Stjørdal, og hun er helt fantastisk! Hun virker genuint interessert i at vi som foreldre skal få den informasjonen vi ønsker og at vi skal føle oss trygge. Hos legen følte jeg at hun hadde det travelt, og det ble litt "rullebånds effekt"..

Back
Topp