~Bolleiovnen~
Forelsket i forumet
Jeg har hatt en del oppfølging tilfelle utvikling av sf. Forrige mandag var jeg til jm, hu sendte meg på sykehuset for sjekk pga litt høyt blodtrykk og protein i urin. på sykehuset ble det ctg, sjekk av blodtrykk, blodprøver og vekst kontroll (3440g, så alt bra!). Alt var som det skulle, men de ville alikavell ha meg inn igjen etter to dager. Forrige onsdag ble det da ny sjekk på sykehuset for ctg, blodtrykk og urin. Alt bra. For sikkerhetens skyld så ville de at det ikke skulle være lenge til neste kontroll, så var til jm sist mandag (noen dager siden), mener hu sa ser var spor av protein, blodtrykket var bra. Så hu gjorde ikke noe mer med det da. Så nå har jeg vanlig legekontroll på mandag (om 5 dager), og siden jeg er 39+3 idag, så bestiller hu overtids kontroll.
Det som er nå, er at jeg siden igår har hatt smerte under høyre ribbein, merker det ekstra godt når jeg begynner å bevege på meg (reise meg, snu meg om natta, hoster osv). Det kan være lille som "presser" oppover. Men, etter å ha lest litt, så ser jeg det kan være symptom på sf?
Burde jeg kontakte lege eller føden? Er i grunn ikke bekymra, nå som jeg er så nært målet, og mistenker at det er hu som presser. Og oppå det hele så har jeg hatt mye kontroller og oppfølging i det siste. Spm blir jo og om jeg kan vente til mandag for at legen kan se på det da?
Noen andre som har opplevd sånne smerter/ubehag, og at det har vært sf?
Det som er nå, er at jeg siden igår har hatt smerte under høyre ribbein, merker det ekstra godt når jeg begynner å bevege på meg (reise meg, snu meg om natta, hoster osv). Det kan være lille som "presser" oppover. Men, etter å ha lest litt, så ser jeg det kan være symptom på sf?
Burde jeg kontakte lege eller føden? Er i grunn ikke bekymra, nå som jeg er så nært målet, og mistenker at det er hu som presser. Og oppå det hele så har jeg hatt mye kontroller og oppfølging i det siste. Spm blir jo og om jeg kan vente til mandag for at legen kan se på det da?
Noen andre som har opplevd sånne smerter/ubehag, og at det har vært sf?