Kan ta sin tid med i gangsatt fødsel skjønner jegHar vel egentlig havnet i samme situasjon som deg, bare jeg ligger et døgn bak
Fått meg ballong kateter i dag og skal vel ha sånne modningspiller fra i morgen.. Blodtrykk var 151/98 og 144/100 i dag, så nå var det nok! Spennende å høre fra deg
Da vet jeg litt mer hva man har i vente.. Merket du noe av ballongkateteret? Jeg har kjent vonde murringer nederst i magen og slitenhet i ryggen med litt ujevne mellomrom, men varer kanskje bare 45 sekunder.. Aldri hatt noe særlig vondt før, så antar det er det folk mener med mens murringer?
Oi, så spennende! Det er der blodtrykket mitt stort sett ligger også. Er så glad vi blir tatt alvorlig og fulgt ordentlig opp!
Jeg merket ingenting av ballongkateteret, ikke første og andre modningspilla heller. Den tredje fikk jeg litt sammentrekkninger av men så gikk det over. Nå skal jeg snart sette inn pille nr 5 og merker fremdeles fint lite til noe som helst. Håper det snart kommer som lyn fra klar himmel her!
Hvordan går det med deg nå