Svangerskapsfagbok

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
ImageUploadedByBV Forum1433862104.922941.jpg

Noen som har denne selv? Fant fram den gamle fra da jeg gikk gravid med snuppa for 6-7 år siden, veldig koselig å lese i nå! Tenker å kjøpe meg en til, selvom jeg snart er halvveis ;)

Ja! Jeg hadde den med snuppa her også, og kjøpte derfor en denne gangen og! :) Så koselig å sammenligne! :) Pluss at man glemmer jo alt! Selvom man tror man ikke glemmer ;) Iallefall er jeg sånn, hehe!

Jeg skriver små ting jeg tenker er greit å huske i den jeg fikk med jordmoren :) men tenkte jeg skulle få tak i en litt "finere" en nå når jeg er ferdig med OUL til helgen :)

Ja! Jeg hadde den med snuppa her også, og kjøpte derfor en denne gangen og! :) Så koselig å sammenligne! :) Pluss at man glemmer jo alt! Selvom man tror man ikke glemmer ;) Iallefall er jeg sånn, hehe!

Vet! Var mye som stod der som jeg hadde glemt, og noen ting husker jeg skikkelig godt - men så står det ikke nevnt der, så blir i tvil om jeg bare husker helt feil :P

Jeg skriver små ting jeg tenker er greit å huske i den jeg fikk med jordmoren :) men tenkte jeg skulle få tak i en litt "finere" en nå når jeg er ferdig med OUL til helgen :)

Isåfall er denne veldig fin, synes jeg!
Har samme i en annen farge som er fra babyen blir født, men nå husker jeg ikke hva den heter :P

Isåfall er denne veldig fin, synes jeg!
Har samme i en annen farge som er fra babyen blir født, men nå husker jeg ikke hva den heter :P

Må å sjekke om jeg finner noe om alt er ok på OUL på fredag tenker jeg! Syns det er veldig greit å ha skrevet opp ting som har gjort meg fortvilt og stresset denne gangen så jeg kan minne meg selv på at alt er bra likevel om jeg opplever lignende neste gang!

Back
Topp