TakkJada de sa at så lenge jeg passa på hva jeg spiser, skal det gå bra
får se på det positive i det, at jeg får ny ul der jeg får sett på prinsessa
![]()
Ja,noe positivt kommer det ut av dette også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkJada de sa at så lenge jeg passa på hva jeg spiser, skal det gå bra
får se på det positive i det, at jeg får ny ul der jeg får sett på prinsessa
![]()
Fikk vite i dag at jeg hadde verdi på 7,8Trener dere mye hver dag? Jeg er skikkelig plaget med bekkenet så jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan jeg skal få til å trenge :/
Fikk vite i dag at jeg hadde verdi på 7,8Trener dere mye hver dag? Jeg er skikkelig plaget med bekkenet så jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan jeg skal få til å trenge :/
Da skal jeg kjøpe meg nøtter til helgaFøler med deg ! Jeg trener ikke annet enn å gå på stepmaskinen min. Har kuttet ut frukt og vanlig pasta/ris (spiser fullkorn i stede) Tar bare en potet til middag. Spiser nøtter istedenfor potetgull i helgene.
Da skal jeg kjøpe meg nøtter til helgaVet du om det går bra å erstatte potet med feks søtpotet eller sellerirot eller går det ut på det samme?
Da skal jeg kjøpe meg nøtter til helgaVet du om det går bra å erstatte potet med feks søtpotet eller sellerirot eller går det ut på det samme?
Åh okei da blir det ikke det. Off mye å sette seg inn i kjenner jeg :SLeste akkurat nå at det er mye mer karbohydrater i søtpotet. Så anbefaler ikke det :-(
Åh okei da blir det ikke det. Off mye å sette seg inn i kjenner jeg :S
Du kan jo prøve blomkål istedenfor potet. Det gjorde jeg en periode for å gå ned i vekt.Da skal jeg kjøpe meg nøtter til helgaVet du om det går bra å erstatte potet med feks søtpotet eller sellerirot eller går det ut på det samme?
Det er mye å sette seg inn i og mye man kanskje ikke tenker over før man er i situasjonen selv (jeg er i hvert fall lei av å forklare bekjente at jeg ikke kan spise ditt og datt, når de tror at det kun er kaker og godteri jeg må holde meg unna). Gulrot f.eks går kjempefint i rå tilstand, men med en gang den er varmebehandlet så omdannes stivelsen til glukose og man får en sukkerbombe. Det er jo ikke noe man vanligvis går rundt og tenker på
![]()
Vi som har svdiabetes skulle jo hatt en egen oposkriftstråd![]()
Enigog tips om hvor man får kjøpt sukkerfri godis. Har lyst på litt godt til jul jeg å
Vet de har på helsekost,men det er så sykt dyrt.