TehCookiemon
Forelsket i forumet
Jeg har blitt fortalt at jeg kan risikere å få svangerskapsdiabetes og vil nå bli fulgt nøye med etter ønske fra min fastlege, siden jeg har hatt Diabetes 2 tidligere. Skal i morgen (torsdag) på KK for å lære å måle blodsukker ( noe jeg har gjort selv en god del ganger før) og neste torsdag gå igjennom min første men langt fra siste glukosebelastnings test i dette svangerskapet... Er litt oppgitt og en smule stresset. Jeg har gått fra å veie 140 kg til nåværende vekt på noen og 80, så jeg ser hvorfor de mener jeg må ha ekstra oppfølging. Men de forteller meg ikke hva denne oppfølgingen innebærer annet enn de to tingene jeg nå har nevnt. Jeg fikk beskjed av jordmor at ingen andre ting kunne gjøres før jeg hadde målt blodsukkeret mitt selv. Hun da ikke over hvor lang tid dette gjaldt eller hva annet jeg kunne forvente.
Er det noen her som har vært eller er i samme båt?
Kjenner at jeg blir litt bekymret og stresset over hele greien.... Det må nevnes at sist jeg målte blodsukker ( en uke siden) lå den på 4.6, altså ganske normalt
Kanskje jeg vare måtte få lufte litt bekymring, for jeg føler meg mye vedre allerede
Er det noen her som har vært eller er i samme båt?
Kjenner at jeg blir litt bekymret og stresset over hele greien.... Det må nevnes at sist jeg målte blodsukker ( en uke siden) lå den på 4.6, altså ganske normalt
Kanskje jeg vare måtte få lufte litt bekymring, for jeg føler meg mye vedre allerede