Klarte nesten ikke å få den ut av glasset jeg
TuMmY LoVe
Var den så seigtflytende? Den jeg fikk var omtrent som vann.
*27.08.2013*
*14.04.2015*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarte nesten ikke å få den ut av glasset jeg
TuMmY LoVe
Jepp, valgte å ikke blande den ut for da ble det så mye...Var den så seigtflytende? Den jeg fikk var omtrent som vann.
*27.08.2013*
*14.04.2015*
Jepp, valgte å ikke blande den ut for da ble det så mye...
TuMmY LoVe
De fleste får regulert det med kostholdet. Jeg fikk måler fra sykehuset og sjekket blodsukkeret før hvert måltid og to timer etter. Dersom kostholdregulering ikke er nok, må man ta sprøyter for å regulere.
Fikk også oppfølging med ultralyd annenhver uke for å sjekke om fosteret vokste som det skulle. Ved diabetes er det fare for å få store barn. Regner med at man blir satt i gang dersom det er tilfellet. Jeg skulle settes i gang senest to dager etter termin, men han kom heldigvis av seg selv.
*27.08.2013*
*14.04.2015*
Fikk du stort barn?? Jeg var på ul i uke 37 pga symfusemålet var hoppet så veldig, og d samme skjedde med nr 1, og var over 4 kg ved fødsel. Men, d "skumle" er at de målte helt feil, og mente at han var heeelt normal, kom til å være under 4 kg til termin som de sa, men 3 uker etter, 2 dager før termin kom det ut en 4700 gram.. Derfror får jeg heldigvis oppfølging denne gangen, selv om d ikke slo noe ut på glukosetesten sist.
Jeg hadde også sv.diabetes sist og fikk samme behandling.De fleste får regulert det med kostholdet. Jeg fikk måler fra sykehuset og sjekket blodsukkeret før hvert måltid og to timer etter. Dersom kostholdregulering ikke er nok, må man ta sprøyter for å regulere.
Fikk også oppfølging med ultralyd annenhver uke for å sjekke om fosteret vokste som det skulle. Ved diabetes er det fare for å få store barn. Regner med at man blir satt i gang dersom det er tilfellet. Jeg skulle settes i gang senest to dager etter termin, men han kom heldigvis av seg selv.
*27.08.2013*
*14.04.2015*
Hvordan funker det med bmi på
27, er det før man blir gravid ? Eller etter man har lagt på seg i svangerskapet de regner ?
Har en bmi på 26,ettelleraent! Men regner med den stiger til 27 snart :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Oi, godt med forskjellig beskjederJeg fikk beskjed om at det var viktig å blande ut med riktig mengde vann. Andre gangen hadde de bare poser som var ferdig blandet fra produsenten.
*27.08.2013*
*14.04.2015*