Hei!
Tenkte å skrive en svangerskapsdagbok denne graviditeten. Jeg har en gutt fra før som ble født i februar 24. Mistet i SA nå i oktober. I dag testen jeg positivt igjen og håper på at lille skatten sitter denne gangen.
Sist graviditet(altså med gutten) ble skikkelig tung og vanskelig. Hadde skikkelig svangerskapsdepresjon, jernmangel, veldig lite søvn, bekkenløsning og svangerskapsdiabetes. Hele greia ble toppet med en 3 døgn lang fødsel, hvor han lå feil med hodet i åpningen(skjevt med hodet). Jeg måtte presse i to timer og han måtte rett på nyfødtintensiven. Så er VELDIG spent på denne graviditeten og fødselen.
En tng er sikkert
. Skal i alle fall gjøre mye for å unngå svangerskapsdiabetes og depresjon igjen. Sist hadde jeg akkurat 9,0 2 timer etter glukosebelastningen. Så lå AKKURAT på grensa. Så her blir det frøknekkebrød, lite sukker og mye aktivitet fremover. Og jeg skal være veldig flink til å møte venner/familie og sette grenser ift jobben.
Symptomer:ingen enda.
Termin:mellom 27-29.okt.
Uke nå:3+2 (testet med tidlig test)
Fødested: Lillehammer
sivilstatus: samboer
alder: 30
yrke: sykepleier
Prates neste uke. Hell og lykke til dere alle. Måtte spirene sitte.
Tenkte å skrive en svangerskapsdagbok denne graviditeten. Jeg har en gutt fra før som ble født i februar 24. Mistet i SA nå i oktober. I dag testen jeg positivt igjen og håper på at lille skatten sitter denne gangen.
Sist graviditet(altså med gutten) ble skikkelig tung og vanskelig. Hadde skikkelig svangerskapsdepresjon, jernmangel, veldig lite søvn, bekkenløsning og svangerskapsdiabetes. Hele greia ble toppet med en 3 døgn lang fødsel, hvor han lå feil med hodet i åpningen(skjevt med hodet). Jeg måtte presse i to timer og han måtte rett på nyfødtintensiven. Så er VELDIG spent på denne graviditeten og fødselen.
En tng er sikkert
. Skal i alle fall gjøre mye for å unngå svangerskapsdiabetes og depresjon igjen. Sist hadde jeg akkurat 9,0 2 timer etter glukosebelastningen. Så lå AKKURAT på grensa. Så her blir det frøknekkebrød, lite sukker og mye aktivitet fremover. Og jeg skal være veldig flink til å møte venner/familie og sette grenser ift jobben.Symptomer:ingen enda.
Termin:mellom 27-29.okt.
Uke nå:3+2 (testet med tidlig test)
Fødested: Lillehammer
sivilstatus: samboer
alder: 30
yrke: sykepleier
Prates neste uke. Hell og lykke til dere alle. Måtte spirene sitte.