Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noe man henter etter første legetimen eller?![]()
Hvordan får man den?
Når kan man hente ut den?![]()
Bare stikk innom Vitus apotek og spør etter den. Har ikke noe å si om hvor langt du er på vei. Og den er gratisAha! Kan man få den på apotek bare man spør etter den?
Jeg fikk bare en annen versjon av legen...:/Jeg fikk den og en annen en av legen![]()
Står på innlegget rett over spørsmålet dittVet du hvordan man kan få tak i fødselsboken også? (Helst ikke elektronisk)![]()
Fikk også en annen versjon av legen. En mye mindre en. Så derfor hentet jeg denne i tilleggJeg fikk bare en annen versjon av legen...:/
Står det mye annet i den da?Fikk også en annen versjon av legen. En mye mindre en. Så derfor hentet jeg denne i tillegg![]()
Den er ca tre ganger så tykk, så ja absolutt. Uke for uke oversikt, og masse ekstra informasjon og tips. Også kan du notere små høydepunkt fra ukenStår det mye annet i den da?![]()
Å så fint, kanskje jeg må ta meg en tur innom apoteketDen er ca tre ganger så tykk, så ja absolutt. Uke for uke oversikt, og masse ekstra informasjon og tips. Også kan du notere små høydepunkt fra uken![]()
Trodde det bare var svangerskapsbokenStår på innlegget rett over spørsmålet ditt![]()
Aha. Beklager. Jeg som leste feil.Trodde det bare var svangerskapsbokener 3 bøker man kan få, svangerskapsboken, fødselsboken og spedbarnsboken, men da har jeg nok misforstått
![]()
Litt usikker. Vet ikke hvilken du hentet. Men den er ganske tykk, og har info for hver eneste uke og annenhver side inneholder informasjonÅååå dette er en ny versjon ?Jeg henta den andre på apoteket, men den du har bilde av her er med mer info osv?
![]()