Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og litt annet fokus. Den jeg har snakker ikke om søsken. Tror den er mer rettet mot førstegangs
Ååh den såg lur ut
Vis vedlegget 165524
Den fra legen til venstre, apoteket til høyre.
Vis vedlegget 165525
Og mye tykkere![]()
Takk for svar!Bare stikk innom Vitus apotek og spør etter den. Har ikke noe å si om hvor langt du er på vei. Og den er gratis![]()
Helt enigTakk for svar!hentet i går, og de jeg likte best var tegningene av barnets faktiske størrelse og de små føttene
![]()
Den var fin!Vis vedlegget 166657
Jeg har også kjøpt denneer førstegangs så veldig kjekt å ha en bok hvor jeg kan skrive litt underveis om tanker og div. Også lommer med plass til bilder
skriver hele tiden
![]()
Den var fin!
Kjøpte to når jeg var gravid med snuppa (tilbud) så samme bok ligger på stuebordet og venter bare på at jeg skal begynne å skrive i denVis vedlegget 166657
Jeg har også kjøpt denneer førstegangs så veldig kjekt å ha en bok hvor jeg kan skrive litt underveis om tanker og div. Også lommer med plass til bilder
skriver hele tiden
![]()
Helt enigKjøpte to når jeg var gravid med snuppa (tilbud) så samme bok ligger på stuebordet og venter bare på at jeg skal begynne å skrive i den
Den er veldig fin å ha![]()
Jeg kjøpte den på nettet fra bokkilden, tror jeg det varHvor kjøpte dere den? Kjipt jeg ikke fant den når jeg skulle ha nr1![]()
Har sett den på flere bokforhandlere, blant annet ArkHvor kjøpte dere den? Kjipt jeg ikke fant den når jeg skulle ha nr1![]()
Måtte bestille meg en jeg ogsåVis vedlegget 166657
skriver hele tiden
![]()
Helt enig med degMåtte bestille meg en jeg ogsåDette blir vårt første barn, så det er kjekt å se tilbake på hvordan svangerskapet var
![]()