Svangerskapsboken

ImageUploadedByBV Forum1457508972.090295.jpg

Jeg fikk denne hos legen. Ser nå forresten at det står 2014 på den

Vis vedlegget 165584

Jeg fikk denne hos legen. Ser nå forresten at det står 2014 på den
Ååh den såg lur ut :) merker allerede nå att mye er annerledes andre gang som gravid :) både med tanke på kommende storebror og att jeg har vøre igenom kvalme og andre symptomer fra før:) så det er mange nye spørsmål og funderinger en har no ;)

Hentet min i dag! genial å bruke som loggbok også

ImageUploadedByBV Forum1458020575.700451.jpg

Jeg har også kjøpt denne:) er førstegangs så veldig kjekt å ha en bok hvor jeg kan skrive litt underveis om tanker og div. Også lommer med plass til bilder:) skriver hele tiden:)

Vis vedlegget 166657

Jeg har også kjøpt denne:) er førstegangs så veldig kjekt å ha en bok hvor jeg kan skrive litt underveis om tanker og div. Også lommer med plass til bilder:) skriver hele tiden:)
Kjøpte to når jeg var gravid med snuppa (tilbud) så samme bok ligger på stuebordet og venter bare på at jeg skal begynne å skrive i den ;)
Den er veldig fin å ha :)

Kjøpte to når jeg var gravid med snuppa (tilbud) så samme bok ligger på stuebordet og venter bare på at jeg skal begynne å skrive i den ;)
Den er veldig fin å ha :)
Helt enig:) jeg skriver ned alt jeg kommer på, så kan jeg gjerne bla i den til neste graviditet og se om plagene er de samme:) samtidig er det veldig fint å skrive ned hva som skal kjøpes og spørsmål til jordmor og slikt:) har den med meg overalt:)

Hvor kjøpte dere den? Kjipt jeg ikke fant den når jeg skulle ha nr1 ;)
Jeg kjøpte den på nettet fra bokkilden, tror jeg det var:) fikk den tre dager etterpå:) veldig fin og du skriver ned dine tanker for hver uke, du får også litt jordmor spørsmål og litt tips til hva du trenger å kjøpe inn:) gjerne ikke så interessant for de som har født før, men selve boken er sikkert veldig kjekk senere og kanskje kjekt for barnet å lese i når h*n blir eldre? Ikke vet jeg:) men uansett greit å skrive ned tankene mine et sted:) og få samlet alt av graviditeten i en bok:) søk litt på den på nettet, så kan du se om det er noe for deg eller ikke:)

Måtte bestille meg en jeg også :) Dette blir vårt første barn, så det er kjekt å se tilbake på hvordan svangerskapet var :)
Helt enig med deg:) og veldig kjekt å skrive ned spørsmål du lurer på til jordmor og slikt, sånn at du ikke glemmer noe:) jeg liker boken godt hvertfall:) gleder meg til å høre hva du tenker om boken:)

Last edited:
Back
Topp