Svangerskaps Symptomer

I dag måtte jeg holde meg hjemme fra jobb. Eller jeg skulle jobbe hjemme, men det fungerer så himla dårlig.

Jobber jeg 20 minutter foran PC så må jeg ligge i vater tilsvarende tid etterpå. Dette for ikke å spy. Svimler, er dødskvalm, har hodepine og er så trøtt at jeg kunne sovet hele dagen. Sov fra 21.00-07.00 og er fremdeles helt slakt!

Føler jeg må ringe legen og be om sykemelding! Eller er det helt galt? Var ikke så dårlig som dette sist, så aner ikke hva som er innafor.
Var akkurat hos legen, fikk sykemelding pga magesmerter. Så ja, det er absolutt innafor!!

I dag måtte jeg holde meg hjemme fra jobb. Eller jeg skulle jobbe hjemme, men det fungerer så himla dårlig.

Jobber jeg 20 minutter foran PC så må jeg ligge i vater tilsvarende tid etterpå. Dette for ikke å spy. Svimler, er dødskvalm, har hodepine og er så trøtt at jeg kunne sovet hele dagen. Sov fra 21.00-07.00 og er fremdeles helt slakt!

Føler jeg må ringe legen og be om sykemelding! Eller er det helt galt? Var ikke så dårlig som dette sist, så aner ikke hva som er innafor.
Tenker du kjenner kroppen din best. Jeg var hos legen i går og sliter med bekken og rygg og skal prøve med 40% sykmelding.
Om du sliter er det lov å høre på kroppen

I dag har jeg følt meg uggen... småkvalm og luft i magen. Og treg mage... Ellers så langt har jeg kjent stikking i livmoren, svimmelhet, trøtt og rare drømmer. Pleier ikke å huske at jeg har drømt, men det er et av de første tegnene som jeg kjenner igjen de gangene jeg har vært gravid! :sleep002:hilarious:

Glem det jeg skrev tidligere om at jeg blir litt småkvalm når jeg er sulten.. Kvalmen har kommet for fullt! Kjennes ut som jeg må kaste opp hver gang jeg reiser meg opp eller beveger meg for brått:hungover: Krysser alt jeg har for at dette er veldig forbigående..

Jeg merker egentlig bare at puppene er blitt større, og litt nummen nesten, så tar på de hele tiden for å liksom sjekke at jeg fremdeles er gravid:facepalm::hilarious:

Ikke mange symptomer her, 4+3. Men har hatt en del ømme pupper, det var det som gjorde meg sikker på at jeg var gravid :p er ekstra sulten og oppblåst, har mensmurringer og vondt i ryggen. Men utenom det merker jeg fint lite til noe enda. Håper det fortsetter slik. Forrige gang lengta jeg sånn etter kvalme, og den kom i uke 7 og gikk over når ungen var ute :p

Glem det jeg skrev tidligere om at jeg blir litt småkvalm når jeg er sulten.. Kvalmen har kommet for fullt! Kjennes ut som jeg må kaste opp hver gang jeg reiser meg opp eller beveger meg for brått:hungover: Krysser alt jeg har for at dette er veldig forbigående..

Sånn har jeg det også. Må ligge helt stille og helst med øynene igjen for at det ikke skal re overveldende.

Puppene sprenger uten sidestykke, må ha sportstopp på natt, og sportstopp utenpå bh på dag. :eek:
Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg... Jeg har i utgangspunktet brukt opp ⅓ av alfabetet da jeg starter på 75K/75L, det er da pokker ikke bokstaver igjen:wideyed:
Så er det noen murringer i mage og underliv, og jeg er veldig sliten og energiløs. Igår smakte kaffen solbær:wideyed:
Hahaha - unnskyld men denne meldingen fikk meg til å le. Så fantastisk beskrevet!

Hahaha - unnskyld men denne meldingen fikk meg til å le. Så fantastisk beskrevet!
Spørs om jeg må finne frem hengekøye og symaskin etterhvert, hvertfall om det skal fortsette på denne måten :banghead::wacky::hilarious:

Hvordan føles bekken-problemene??

Jeg er ulidelig støl der låret sitter fast i lysken (?!?!? Gir det mening). Når jeg røyser meg ser jeg 80 år gammel ut og knekker litt.
Tror smertene kan sitte i hele kroppsdelen mellom navlen og knærne :hilarious: hadde lite bekkensmerter sist, men er visst en forskjell på bekkenløsning og bekkenlåsning, uten at jeg vet helt forskjellen på hvordan det føles.

Plutselig mye ømmere i en pupp enn den andre. Andre så har hatt det slik? :hilarious:
Jeg kjenner mer i venstre enn høyre, og tror faktisk den venstre har vokst, men ikke den høyre :p

Føler meg skikkelig «sprengt» rundt livmor i dag, tror magen kommer fort altså :p

Hei på dere
Dette blir spennende
Jeg har kjent så mye, og mange synes sikkert det er rart, men jeg kjenner kroppen min veldig godt.Jeg kjente festningen i livmoren, og fra den dagen var jeg sikker.
Jeg har vært såååå trøtt å sliten, økt matlyst, men allikevel har jeg hatt så mange perioder der jeg har vært kvalm og ikke kan spise noe.
Jeg har i noen dager kjent murringer, men nå har det gått over til at jeg kan kjenne livmoren utvide seg. Det er som om livmoren har blitt en liten ballong. Og jeg føler meg ganske oppblåst i underlivet.
Enda nøtten er så liten som 1 mm, kan jeg kjenne at livmoren strekker på seg.
Akkurat nå er kvalmen værst. Men jeg synes det er godt og ha litt symptomer også. Da vet jeg at det er noe som skjer.

Trøtt.
Veldig, veldig kvalm, nesten så jeg kaster opp.
Vondt i brystvortene når jeg ammer 1 åringen.
Sterke murringer i magen.

Er trøtt og får stadige bølger med kvalme. Håper det forsvinner, var ikke kvalm i første svangerskap og vil virkelig ikke være det nå.
Men, jeg er så kald! Jeg fryser alltid og nå kjennes det ut som om fingrene, tærne og nesa aldri skal tine... var likt i første svangerskap, men har ikke hørt om andre som fryser.

Er trøtt og får stadige bølger med kvalme. Håper det forsvinner, var ikke kvalm i første svangerskap og vil virkelig ikke være det nå.
Men, jeg er så kald! Jeg fryser alltid og nå kjennes det ut som om fingrene, tærne og nesa aldri skal tine... var likt i første svangerskap, men har ikke hørt om andre som fryser.

Jeg fryser også! I dag har jeg vært kald absolutt hele dagen, føles nesten umulig å få opp varmen i kroppen...
Merker også av bølger med kvalme, spesielt på dagtid når jeg er på jobb:depressed:

Back
Topp