Svangerskaps Symptomer

Sykt å spørre, men litt mer detaljer? Når kom den, når sto du opp og hvor lenge varte den?

Rareste jeg har spurt om men aner ikke hva jeg kan forvente meg. Men hvis jeg får kvalmen så blir det neppe likt din uansett.

Masse god bedring iallefall!! Prøv frosne druer?
Haha:hilarious: Den kom rundt kl 13.00, satt hjemme å jobba foran pcen og fikk plutselig en skikkelig bølge av kvalme. La meg ned og drakk litt vann. Funka ganske greit og føler meg mye bedre nå! denne gangen så kom det sånn det helt ut av det blå, forrige svangerskap så ble det bare trigget av lukter, som stekt fisk, julemat ( :banghead: ) og sånt... mulig jeg har spist litt lite :confused:

Haha:hilarious: Den kom rundt kl 13.00, satt hjemme å jobba foran pcen og fikk plutselig en skikkelig bølge av kvalme. La meg ned og drakk litt vann. Funka ganske greit og føler meg mye bedre nå! denne gangen så kom det sånn det helt ut av det blå, forrige svangerskap så ble det bare trigget av lukter, som stekt fisk, julemat ( :banghead: ) og sånt... mulig jeg har spist litt lite :confused:
Åja såpass ja.
Er kvalmen jeg gruer meg mest til i svangerskapet, håper jeg aldri opplever den! Bra formen kom seg da:cat:

Noen flere som har smerter i selve underlivet? Har mensmurringer som normalt. Men merker også milde smerter i underlivet .

Nei uffda, masse god bedring:bag: vet de på jobben om graviditeten? Og tar det lang tid før kvalmen gir seg?:chicken:

Takk! Det gikk heldigvis bedre enn forventet. Bare tre kollegaer som vet om det. Greit å ha noen til å hjelpe seg litt når der blir for ille.

For meg gikk den verste kvalmen over i uke 9, men den vedvarte til uke 12. Ble helt borte innen 13.

Jeg kan ikke fatte å begripe hvor en baby skal gjøre av seg i magen min, jeg er nokså kort og har noen kg ekstra. Hvor liksom?!:hilarious:blir kvalm etter måltid om jeg spiser for mye.

Ingen symptomer annet enn uteblitt mens og positiv test..så klare ikke helt å tro på det enda......

Puppene sprenger uten sidestykke, må ha sportstopp på natt, og sportstopp utenpå bh på dag. :eek:
Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg... Jeg har i utgangspunktet brukt opp ⅓ av alfabetet da jeg starter på 75K/75L, det er da pokker ikke bokstaver igjen:wideyed:
Så er det noen murringer i mage og underliv, og jeg er veldig sliten og energiløs. Igår smakte kaffen solbær:wideyed:

Sykmeldt 40% pga korsryggen bekkenet. Starter bra det med uke 6. Ellers så har jeg stikkinger i livmor og underlivet. Kan ikke gjøre alt for brå bevegelser..
Når dere snakker om øme pupper så skjønner jeg det ikke. SA det til legen i går at eneste jeg kan si at jeg merker er bekkenet og livmoren. Håper så veldig det skal gå bra denne gangen.

Sykmeldt 40% pga korsryggen bekkenet. Starter bra det med uke 6. Ellers så har jeg stikkinger i livmor og underlivet. Kan ikke gjøre alt for brå bevegelser..
Når dere snakker om øme pupper så skjønner jeg det ikke. SA det til legen i går at eneste jeg kan si at jeg merker er bekkenet og livmoren. Håper så veldig det skal gå bra denne gangen.

Med nr 2 hadde jeg ikke ømme pupper i det hele tatt. Så det trenger ikke å ha noe å si :)

I dag måtte jeg holde meg hjemme fra jobb. Eller jeg skulle jobbe hjemme, men det fungerer så himla dårlig.

Jobber jeg 20 minutter foran PC så må jeg ligge i vater tilsvarende tid etterpå. Dette for ikke å spy. Svimler, er dødskvalm, har hodepine og er så trøtt at jeg kunne sovet hele dagen. Sov fra 21.00-07.00 og er fremdeles helt slakt!

Føler jeg må ringe legen og be om sykemelding! Eller er det helt galt? Var ikke så dårlig som dette sist, så aner ikke hva som er innafor.

I dag måtte jeg holde meg hjemme fra jobb. Eller jeg skulle jobbe hjemme, men det fungerer så himla dårlig.

Jobber jeg 20 minutter foran PC så må jeg ligge i vater tilsvarende tid etterpå. Dette for ikke å spy. Svimler, er dødskvalm, har hodepine og er så trøtt at jeg kunne sovet hele dagen. Sov fra 21.00-07.00 og er fremdeles helt slakt!

Føler jeg må ringe legen og be om sykemelding! Eller er det helt galt? Var ikke så dårlig som dette sist, så aner ikke hva som er innafor.

Jeg misunner deg symptomene dine! Vil ha mer enn bare ømme pupper....
Men helt innafor å ringe legen og be om sykemelding for en periode, tenker nå jeg ihvertfall :)

Jeg misunner deg symptomene dine! Vil ha mer enn bare ømme pupper....
Men helt innafor å ringe legen og be om sykemelding for en periode, tenker nå jeg ihvertfall :)

Hvor langt er du på vei da? Mulig det kommer. Her hadde jeg litt, men etter 5+1 sa det bare PANG.

Hvor langt er du på vei da? Mulig det kommer. Her hadde jeg litt, men etter 5+1 sa det bare PANG.

Jeg tror jeg er 5+4 i dag (basert på syklus på 26 dager som jeg hadde de siste tre gangene før jeg ble gravid). Men er bare 5+2 hvis jeg skal gå utifra syklus på 28 dager. Mine to første sykluser etter at jeg sluttet på pillen var på 30 og 32 dager.

Nå har jeg begynt å bli småkvalm når jeg er sulten. Ellers har jeg sluttet å være sugen på snop og pepsi max, så det er jo det beste symptomet jeg kunne ha fått!:hilarious:

Back
Topp