Bkno7658310

Første møte med forumet
Hvor har dere handlet klær under svangerskapet med en del utvalg og størrelser? Tittet i sentrum i dag og følte jeg var heldig om jeg fant mer en et stativ med klær og var kun XS eller XL igjen av størrelser. Håper på tips da jeg begynner å bli ganske oppgitt
 
Handlet en del på HM på nett. Masse fint der. Å nå når det går mot sommer har Lindex og KappAhl mange fine kjoler som passer en voksende mage ☺️
 
Det lille jeg trengte av mammaklær, kjøpte jeg på hm.

Det er forferdelig utvalg av stort sett alt i butikkene nå, føler jeg, visstnok pga at mange butikker ikke får inn varer pga korona.
 
Kjøpte alt på hm, bortsett fra en kjoler, skulle i både bryllup og dåp så handlet på zalando. bruker fortsatt alle basic toppene fra hm under vanlig gensere 1 1/2år etterpå :) var veldig fornøyd med hm!
 
Forrige gang kjøpte jeg det meste hos HM og kjoler hos Zalando. Denne gangen har jeg suplert med bukser og shortser fra Finn/Tise. Der får du slengt gravidklær etter deg til en veldig billig penge :)
 
Bonprix er min favoritt. De har stor variasjon i størrelser og er ikkje dyre.
 
HM på nett og Zalando. Det jeg fikk av andre som var brukt var også fra HM og Zalando:p
 
Hvor har dere handlet klær under svangerskapet med en del utvalg og størrelser? Tittet i sentrum i dag og følte jeg var heldig om jeg fant mer en et stativ med klær og var kun XS eller XL igjen av størrelser. Håper på tips da jeg begynner å bli ganske oppgitt

Jeg har kjøpt brukt fordi jeg finner så lite i faktiske butikker.
Jeg skal snart selge unna litt i alt fra strl smal til xl.
 
Jeg er utrolig misfornøyd Med fysisk utvalg av gravid klær! Vi skal tydeligvis ikke sees siden nesten alt er grått, brunt og hvitt!

jeg kjøpte litt på zalando. Forrige graviditet var på høst og vinter så har nye ullkjoler men ikke noe for sommer bruk.
Fikk arve basis klær fra venninnen min også.

Stormberg sin gravid turbukse var makkverk. Trang i lår og gigantisk magebånd. Ikke imponert :/

nå har Jeg kjøpt litt penere klær fra zalando håper det passer :D
 
H&M har nesten sluttet med gravid-klær. Enkelte butikker skal kun ha et basisutvalg.

Jeg har derfor bestilt mye på nett fra H&M. Prøver hjemme og leverer tilbake i butikk det som ikke passer. Fin ordning! Liker uansett best å prøve klær hjemme.
 
Jeg kjøpte mesteparten på finn. Like praktisk når det uansett nesten ikke finnes gravidklær i butikk. :)
 
Back
Topp