Svangerskaps App

Bird_24

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Vil bare tipse alle om appen "Svangerskaps App" - lilla logo med sort gravid dame. Kjempe bra app med masse videoer og annen nyttig info :)
Fikk anbefalt av venninna til mamma som er spesialist på premature nyfødte.
Hvilken apper liker dere? :)

Jeg liker ikke den, da informasjonen ikke stemmer overens med den jordmødrene bruker ;)

Det var den første appen jeg lasta ned, men jeg blir så forvirra når alle appene + legen regner ulikt på termin! Ikke at det har noe å si, men litt greit å annta omtrent hvor langt man er på vei ;) Her er det høytlesning fra sv.app å bv.app hver søndag når jeg ifølge sv.appen går over i ny uke ;) Jeg har enda ikke vært hos jordmor, så jeg har ikke så mye å sammenligne infoen mot, men både jeg og pappan synes det er gøy å følge med :)

Jeg bruker en som heter " Pregnancy + " fornøyd med den :) er egentlig bare for å holde orden på hvor mange uker og dager jeg er i grunn.. uke for uke leser jeg på babyverden :p

Jeg bruker også denne appen i tillegg til BV-appen. Liker begge godt, men litt forvirrende, da de oppgir litt ulik informasjon om fosteret bl.a. :p

Ja, enig med at infoen er ulik fra ulike kilder, og det er litt forvirrende :P men det jeg likte best med sv app var også den huskelisten for hva man må forberede, og at det var noen videoer der :)

Vil bare tipse alle om appen "Svangerskaps App" - lilla logo med sort gravid dame. Kjempe bra app med masse videoer og annen nyttig info :)
Enig med du;) den er helt topp.

Takk! :) Jeg har hatt den lenge, men de videoene har jeg faktisk ikke lagt merke til før nå :D

Back
Topp