Svakere test

Jeg hadde også vurdert TUL men samboeren min er imot, eller han syns folk (og da meg inkludert) er for hysteriske og at man ikke skal betale for sånt. Han er ikke alltid den mest sympatiske når det kommer til bekymringer og er mer happy go lucky enn det jeg er når det kommer til om dette går veien eller ikke. I bunn og grunn så vil han jo ikke at jeg skal bekymre meg men tror ikke han helt forstår at jeg er en person som tenker veldig mye (kanskje litt for mye til tider).

Enkelte bekymringer er ikke å komme unna. Min samboer hadde aldri forestilt seg at det skulle gå galt for oss den første gangen. Han forsto rett og slett ikke hvor lammet jeg var. Likevel var han helt fantastisk å ta vare på meg da det først skjedde. Det kommer din også til å være. Kanskje du kan forklare hvordan det føles å være "offer" for kroppen sin?

Lykke til, sikker på at du kommer hjem igjen med spiren trygt i magen fortsatt :Heartpink god tur!

Tusen takk :) Merkelig nok hjelper det at dere er så sikre. Jeg skulle ikke tatt den der pokkers testen :p kommer jo til å reise uansett, med mindre det begynner å blø da.

Lykke til på turn <3 og krysser fingerene for at alt går bra og at det blir en fin turn uten for mye bekymringer <3

Enkelte bekymringer er ikke å komme unna. Min samboer hadde aldri forestilt seg at det skulle gå galt for oss den første gangen. Han forsto rett og slett ikke hvor lammet jeg var. Likevel var han helt fantastisk å ta vare på meg da det først skjedde. Det kommer din også til å være. Kanskje du kan forklare hvordan det føles å være "offer" for kroppen sin?

Det er bra å høre. Samtidig gikk vi gjennom dette i fjor også og han hadde forståelse men samtidig ikke like mye som jeg kanskje hadde håpet. Han forsto at jeg var trist men var litt mer av oppfatningen at "det gikk ikke, ja ja er naturens gang". Både da og nå var det ikke planlagt men ønsket. Tror kanskje meg må snakke meg ham igjen når han kommer hjem fra jobbreise. Og selv skal jeg prøve å være mer positiv :happy:

Lykke til på turn <3 og krysser fingerene for at alt går bra og at det blir en fin turn uten for mye bekymringer <3

Det er bra å høre. Samtidig gikk vi gjennom dette i fjor også og han hadde forståelse men samtidig ikke like mye som jeg kanskje hadde håpet. Han forsto at jeg var trist men var litt mer av oppfatningen at "det gikk ikke, ja ja er naturens gang". Både da og nå var det ikke planlagt men ønsket. Tror kanskje meg må snakke meg ham igjen når han kommer hjem fra jobbreise. Og selv skal jeg prøve å være mer positiv :happy:

Takk!! Tok en lang dusj, kjenner det hjalp på nervene. Var kvalm senest i går så prøver stole på det. Skal sies at samboern min ikke forstår helt, og er ikke perfekt, men god å ha når det står på det verste.

Huff! Jeg håper for din del at spiren holder seg godt plantet inne til januar!

Når det er sagt så hadde jeg en SA i uke 5 første gang jeg var gravid. Og da VISSTE jeg at det var det det var med en gang. Det var veldig vondt i magen (så jeg ikke klarte å stå skikkelig), noe jeg senere forstod var rier. Så kom blodet. Såå. Jeg tenker at du ikke skal henge deg oppi det for mye - vi drikker mer og tynner ut urinen mer nå i svangerskapet [emoji4] men alle er vi forskjellige, og jeg kan kun snakke ut i fra egne erfaringer.

jeg hadde jo panikk her på mandag når jeg tok ny uke test (med egentlig urin som var så blank som jeg aldri hadde dett sen før), fikk jo helt hetta når den fortsatt viste 2-3 og strekene inni var svakere... vel 15 timer isj etterpå, på morgenurin så lyste 3+ opp! :) jeg skjønner veldig godt at det er helt forferdelig! og ingenting noen sier eller gjør kan egentlig hjelpe... krysser alt for deg! <3

jeg hadde jo panikk her på mandag når jeg tok ny uke test (med egentlig urin som var så blank som jeg aldri hadde dett sen før), fikk jo helt hetta når den fortsatt viste 2-3 og strekene inni var svakere... vel 15 timer isj etterpå, på morgenurin så lyste 3+ opp! :) jeg skjønner veldig godt at det er helt forferdelig! og ingenting noen sier eller gjør kan egentlig hjelpe... krysser alt for deg! <3

Hvor langt var du på vei den dagen du fikk 2-3? Jeg hadde akkurat samme opplevelsen her om dagen [emoji30]

Mine gikk også opp og ned. Er ikke vids å ta mer enn en hvis en klarer å la være [emoji4] bare unødvendig bekymring [emoji4]

Tusen hjertelig takk for all støtte jeg fikk onsdag! Måtte logge meg ut et par dager for å tenke på andre ting, men alt virker bra nå! :D skal få målt hcg-stigning neste uke iallfall.

Mine gikk også opp og ned. Er ikke vids å ta mer enn en hvis en klarer å la være [emoji4] bare unødvendig bekymring [emoji4]

Joda, men jeg hadde akkurat like murringer som de tre gangene jeg har hatt sa før, og skulle på reise og ville ikke risikere å få slike rier som de gangene på et fly.

Joda, men jeg hadde akkurat like murringer som de tre gangene jeg har hatt sa før, og skulle på reise og ville ikke risikere å få slike rier som de gangene på et fly.
Forstår jeg godt! Veldig godt å lese at det går bedre [emoji173]

Sent from my SM-A310F using BV Forum mobile app

Tusen hjertelig takk for all støtte jeg fikk onsdag! Måtte logge meg ut et par dager for å tenke på andre ting, men alt virker bra nå! :D skal få målt hcg-stigning neste uke iallfall.

Vi skal i mål sammen vet du, i januar :Heartpink

Back
Topp