Svakere test

Ladylox

Andre møte med forumet
Hei! :)

Er det noen av dere som har opplevd å få svakere test senere i svangerskapet enn tidlig? Jeg testet i dag ,egentlig bare fordi jeg hadde fortsatt noen tester liggende, og fordi de fleste symptomer har blitt borte denne uken, og nå er streken svakere enn den var rundt uke 5. Jeg vet det er vanlig at symptomene blir borte etterhvert, og det er vel noe med at Hcg-nivået nå kanskje har begynt å synke? Er 9+4 i dag :)

Testene blir svakere etter uke 7, pga at det er så mye hcg at testene ikke klarer å gi sterk strek! Hvorfor det er sånn vet jeg ikke! :P men det er helt normalt! ;)

jeg har hørt at rundt uke 10 når hcg nivået toppen,og kan dermed også synke litt. men hvor mye det synker vet jeg ingenting om. Men er du usikker ville jeg ringt lege for en prat, bedre men en for mye..

Det er derfor man ikke skal teste så sent i svangerskapet. Men jo lengre man er så svakere blir den :)

jeg testet i uke 7.svake tester.men fyllte på med like mye vann og urin og da ble teststeeken nesten svart:) hadde og noen tester liggende.og 20 miu er bedre på senere testing 10 miu er bra i begynnelsen

Back
Topp