Svake, svake testemenneske...

Hurra!! Gratulerer! :D Ser den klart og tydelig!!
Dette gir håp til meg som heller aldri har fått to streker :)
Krysser fingrene for deg! Turte ikke se på den først, la noe over så jeg ikke skulle se :) nå er jeg bare livredd for at mensen skal komme, har litt mensmurringer, men som jeg har lest kan jo det være positivt også.. Det er så nervepirrende dette her!

Jeg testet også positivt tidlig :) Også med IVF. Tok blodprøve rugedag 10. Og rugedag 14 og 20 ;)

Hurra for positiv test! Ingen tvil her, du er gravid :). Håper testen blir stadig sterkere og at blodprøven bekrefter det testen sier i dag!

Gratulerer så mye :D

Dag 10 er ikke uvanlig og få en svak positiv strek når du er gravid ;) gjorde det selv jeg og er 25 uker i morgen ;) Gratulerer!!! :)

Se der ja ;) fin strek!!! Gratulerer <3

Måtte ta en på morgenurin for å se hvordan den er, hadde så mye mensmurringer i natt, så var sikker på at mensen kom...men den har ikke dukket opp enda

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    866,7 KB · Visninger: 115
Krysser fingrene for deg! Turte ikke se på den først, la noe over så jeg ikke skulle se :) nå er jeg bare livredd for at mensen skal komme, har litt mensmurringer, men som jeg har lest kan jo det være positivt også.. Det er så nervepirrende dette her!

Tror ikke du skal være redd for mensen nå. Har lest at når man får positiv test så er du gravid. Man får ikke pos om man ikke er gravid ;)
Så prøv å glede deg og nyt det store fine krysset :D Er såååååå glad på dine vegne! Endelig! :)

Mensmurringer er ett av de vanligste svangerskapssymptomene i starten. :)

Det er ingen tvil om at du er gravid hvert fall. :D Lykke til i svangerskapet! ♡

Gratulerer :) Jeg fikk vel også min første svake positiv på dag 9 eller 10 (husker ikke helt) :)
Dette er spennende!

Tror ikke du skal være redd for mensen nå. Har lest at når man får positiv test så er du gravid. Man får ikke pos om man ikke er gravid ;)
Så prøv å glede deg og nyt det store fine krysset :D Er såååååå glad på dine vegne! Endelig! :)
Tusen takk, skal prøve å nyte det :) er litt skummelt, har lengtet etter dette så lenge. Føler meg litt utenfor meg selv i dag ;)

Jeg testet også positivt tidlig :) Også med IVF. Tok blodprøve rugedag 10. Og rugedag 14 og 20 ;)
Bestilte legetime nå, så skal ta blodprøve på onsdag, så får vi se hva de sier :) Tenkte å ta en test på morgenen onsdag også, for å se om streken blir sterkere. Hva pleier HCG-nivået å ligge på 2uker etter innsett?

nei, så fantastisk, Sonalita! hurra hurra hurra!!!! hjertens gratulerer :-)

skjønner at det er uvirkelig og at stresset kan komme, men nå har du lov å være glad, du er gravid, og det skal du nyte :-)

Back
Topp