Krysser fingrene for deg! Turte ikke se på den først, la noe over så jeg ikke skulle seHurra!! Gratulerer!Ser den klart og tydelig!!
Dette gir håp til meg som heller aldri har fått to streker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg! Turte ikke se på den først, la noe over så jeg ikke skulle seHurra!! Gratulerer!Ser den klart og tydelig!!
Dette gir håp til meg som heller aldri har fått to streker![]()
Krysser fingrene for deg! Turte ikke se på den først, la noe over så jeg ikke skulle senå er jeg bare livredd for at mensen skal komme, har litt mensmurringer, men som jeg har lest kan jo det være positivt også.. Det er så nervepirrende dette her!
Tusen takk, skal prøve å nyte detTror ikke du skal være redd for mensen nå. Har lest at når man får positiv test så er du gravid. Man får ikke pos om man ikke er gravid
Så prøv å glede deg og nyt det store fine kryssetEr såååååå glad på dine vegne! Endelig!
![]()
Bestilte legetime nå, så skal ta blodprøve på onsdag, så får vi se hva de sierJeg testet også positivt tidligOgså med IVF. Tok blodprøve rugedag 10. Og rugedag 14 og 20
![]()
Tusen takk Cinnamonnei, så fantastisk, Sonalita! hurra hurra hurra!!!! hjertens gratulerer![]()