Svake streker flere dager på rad

Ja! Testet i går. Fortsatt strek :) Synes det er litt sterkere. Skal ta en CBD i morgen. Blir spennende! Er så redd for at det fortsatt er 1-2 uker :nailbiting:
Forsøkte å avlyse timen til legen i dag, men det ble visst ikke godkjent. Legen prøvde å ringe meg noen ganger mens jeg var på jobb. Sendte henne en e-melding om situasjonen. Var hos en vikar på fredagen. Så min fastlege, så god som hun er, ringer meg opp igjen, roer meg ned og tar meg på alvor. Så hcg prøve i morgen rett før jobb blir det og om en uke dersom jeg ønsker det :love7
Åhhh. Er så spent! :joyful:
 
Tok en digitaltest i dag. "Ikke gravid" :arghh: er så skuffa! Men hadde en rar følelse mtp de svake strekene mine. Tar en hcg-prøve i dag og får svaret i kveld. Er vel bare å vente på TR nå :sad015
 
Og der kom TR.. ikke noe vits med en hcg prøve nå regner jeg med? :sorry:

Selv om det er leit nå, så ser jeg veldig frem til neste pp runde! Håper TR går fort unna! Noen som har erfart liknende hvor det har klaffet kort tid etterpå? Er så utålmodig :p
 
Hei! :happy:

Jeg startet å ta tester ganske tidlig og fikk ikke noe positiv strek før 13 dpo. Da var den veldig svak. Har sjekket flere ganger om dagen siden og strekene blir ikke sterkere. Fikk 1 - 2 på CB ukesindikator i går. I dag er testene fortsatt svake, har ikke blitt sterkere.
Skulle hatt mensen i går, ikke kommet ennå. Kun litt brunt utflod (gammelt blod) i forriegårs og i dag. Jeg har googlet meg ihjel de siste dagene, litt smågal :p Lurer på om jeg burde ta en blodprøve hos legen og?
Eggløsning sjekket jeg forresten med clearblue advanced og fikk fast smiley 2 dager på rad, men igjen vet jeg ikke helt klart når egget slapp.

Lurer på om noen av dere har opplevd noe liknende? Og hvordan endte det for deg? :Heartred:)
Jeg opplevde lignende i første svangerskap men da endte det dessverre i SA i uke 6. fosteret hadde nok sluttet å utvikle seg som sannsynlig var grunnen til svake tester.

Vi hoppet over en pp pga jul og stress, og men neste pp satt det på første forsøk. Og det svangerskapet gikk bra:)
 
Jeg opplevde lignende i første svangerskap men da endte det dessverre i SA i uke 6. fosteret hadde nok sluttet å utvikle seg som sannsynlig var grunnen til svake tester.

Vi hoppet over en pp pga jul og stress, og men neste pp satt det på første forsøk. Og det svangerskapet gikk bra:)

Så bra! Godt å høre:):Heartred
 
Og der kom TR.. ikke noe vits med en hcg prøve nå regner jeg med? :sorry:

Selv om det er leit nå, så ser jeg veldig frem til neste pp runde! Håper TR går fort unna! Noen som har erfart liknende hvor det har klaffet kort tid etterpå? Er så utålmodig :p
Har opplevd det samme som deg, både denne pp og for noen år siden. Har forstått det slik at en kan bli gravid ved neste pp, det er ikke slik at det trenger gå lengre tid.
Jeg er i pp2 nå, i pp1 fikk jeg svaaak positiv 9dpo,positiv 10,11 og 12dpo,så ble det svakere etter det, så kom TR til slutt. Da er det bare å sale opp for neste PPxsmile9
Det er mye vanligere enn vi tror at graviditeten ikke blir til noe mer... Så tenker jeg at vi tester jo veldig tidlig, og da blir vi jo veldig obs på at vi blir gravide, vi ville kanskje ikke visst det hvis vi hadde ventet med testingen... Ikke for det at jeg klarer å vente med å teste haha. Jeg mååå bare teste.... :eek:
 
Hei!
Jeg trenger gode råd fra kloke hoder
Syklus er helt på tur siden p-pilleslutt i oktober 2020. Hatt en pillemens og én vanlig mens 11.01-19.01. Venter fortsatt på den neste. I mellomtiden får jeg slike svake irriterende tester Har forresten alt mulig av symptomer som kvalme, verk i korsrygg, halsbrann, utrolig trøtt (må hvile etter jobb), sulten konstant, mye kramper i eggstokkene (hatt det i over en uke allerede). Idag har jeg forøvrig fått en slags følelse at noe «drar» i venstre eggstokk.. veldig ubehagelig. Jeg er så redd for SA eller svangerskap utenfor livmor..

Hva syns dere om disse strekene? Nederste testen er fra idag morges.
585732BE-90AB-4FDC-A9D1-D675A715AD9F.png
F260A018-D49E-40DB-98FB-333459F7B9B0.jpeg
 
Hei!
Jeg trenger gode råd fra kloke hoder
Syklus er helt på tur siden p-pilleslutt i oktober 2020. Hatt en pillemens og én vanlig mens 11.01-19.01. Venter fortsatt på den neste. I mellomtiden får jeg slike svake irriterende tester Har forresten alt mulig av symptomer som kvalme, verk i korsrygg, halsbrann, utrolig trøtt (må hvile etter jobb), sulten konstant, mye kramper i eggstokkene (hatt det i over en uke allerede). Idag har jeg forøvrig fått en slags følelse at noe «drar» i venstre eggstokk.. veldig ubehagelig. Jeg er så redd for SA eller svangerskap utenfor livmor..

Hva syns dere om disse strekene? Nederste testen er fra idag morges.
Vis vedlegget 349575Vis vedlegget 349576
Jeg er veldig nyskjerrig! Var du gravid?
 
Back
Topp