Svak test 5+3.

Maaadde

Forelsket i forumet
Mailykken 2025
Noen andre som har hatt litt svake tester 5+3? Syntes denne virker litt skummelt svak til å være 5+3, hva tenker dere? :sorry:

Vedlegg

• 26E7C5A7-48B8-4BFF-9D38-00B42748DA13.jpeg
    26E7C5A7-48B8-4BFF-9D38-00B42748DA13.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 302
Jeg syntes ikke den ser svak ut. Nå er det best å ha tester fra tidligere å sammenlikne med. Så lenge de streken blir sterkere annenhver dag.:shy:

Noen andre som har hatt litt svake tester 5+3? Syntes denne virker litt skummelt svak til å være 5+3, hva tenker dere? :sorry:

Nå er jeg igrunnen ikke sikker på om streken er svak eller sterk mtp hvor langt du har kommet, men har du hatt sterkere tester tidligere? Hvis ikke kan det være du produserer HCG litt sent? :) evt. Utvannet urin, annen type test osv? :)

Jeg syntes ikke den ser svak ut. Nå er det best å ha tester fra tidligere å sammenlikne med. Så lenge de streken blir sterkere annenhver dag.:shy:
Nå er jeg igrunnen ikke sikker på om streken er svak eller sterk mtp hvor langt du har kommet, men har du hatt sterkere tester tidligere? Hvis ikke kan det være du produserer HCG litt sent? :) evt. Utvannet urin, annen type test osv? :)
Jeg har bare brukt av typen metode og de får visst ikke så sterke streker, og siste jeg tok er vell nærmere en uke siden nå :nailbiting:

Jeg har bare brukt av typen metode og de får visst ikke så sterke streker, og siste jeg tok er vell nærmere en uke siden nå :nailbiting:

Ok, da kan jeg trøste deg med at metode gir svake streker. Forrige syklus fikk jeg verdens svakeste strek på metode tidligtest, samtidig fikk jeg positiv makesure og digital. Krysser fingrene for deg:)

Ok, da kan jeg trøste deg med at metode gir svake streker. Forrige syklus fikk jeg verdens svakeste strek på metode tidligtest, samtidig fikk jeg positiv makesure og digital. Krysser fingrene for deg:)
Hehe, lett å misforstå hva jeg skrev. De jeg har brukt tidligere har vært metode, den i dag var make sure. Den rosa er rundt en uke siden og den blå fra i dag :(

Vedlegg

• EB65709E-5AD7-407C-9B27-9403B1A45F13.jpeg
    EB65709E-5AD7-407C-9B27-9403B1A45F13.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 234
Hehe, lett å misforstå hva jeg skrev. De jeg har brukt tidligere har vært metode, den i dag var make sure. Den rosa er rundt en uke siden og den blå fra i dag :(

Forskjellige tester kan ha veldig forskjellige farger, ta en ny lik den blå om noen dager hvis du vil :-) Det går heldigvis oftest bra :-D

Ta ny av samme type test i morgen eller onsdag. Eller mål Hcg hos lege, da blir det mer nøyaktig og man slipper lure

Forskjellige tester kan ha veldig forskjellige farger, ta en ny lik den blå om noen dager hvis du vil :) Det går heldigvis oftest bra :-D
Ta ny av samme type test i morgen eller onsdag. Eller mål Hcg hos lege, da blir det mer nøyaktig og man slipper lure
Takk. Da prøver jeg ta en 2 dager på rad nå, så får jeg dra til lege om det ikke er endring å ta blodprøver..

Går nok dessverre ikke riktige veien :( Har litt rosa utflod også..

Vedlegg

• 32825755-D7E7-421D-AEEF-3A465ABC6E2F.jpeg
    32825755-D7E7-421D-AEEF-3A465ABC6E2F.jpeg
    986,7 KB · Visninger: 238
Så leit:sorry: opplevde akkurat det samme forrige syklus. Det er så trist:Heartred hjelper lite å høre at det er vanlig å miste.

Så leit:sorry: opplevde akkurat det samme forrige syklus. Det er så trist:Heartred hjelper lite å høre at det er vanlig å miste.
Nei hjelper lite, mistet sist i uke 8 til en ma og denne gangen da 5+4. Skulle helst ønsket det var en kjemisk, så slipper man gå å glede seg.. :sorry:

Huff syntes synd på deg :( Det er ikke noe kjekt å miste :Heartpink Håper gullegget sitter fort :Heartpink

Tatt blodprøve idag, har fortsatt ikke fått noe veldig store blødninger, og testene blir ikke svakere enn den svakeste som var :yuck:

Back
Topp