Svak svak positiv test OG blødning

Gnisten

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg har fått en svak positiv test. Men før jeg rakk å se resultatet på testen så tørket jeg og fant blod. Om jeg skulle få beholde så blir termin 1.juli. Jeg er 8dager etter eggløsning, noe som egentlig er alt for tidlig for tanta.

Kan jo være en festeblødning da :-) håper på det! Om det klaffer her denne pp (noe jeg ikke tror det gjør) blir det termin 6 juli :-)
Uansett, lykke til :-)

Takk for det :) lever i håpet :)

Det er mest sannsynlig at det er en festeblødning :) ta ny test til helgen om tr ikke kommer, så er du sikker.

Testet i dag og testen er sterkere, tydelig positiv, og blør som ved mens så vet ikke hva jeg skal tro. Må teste i morgen også. Rar situasjon.

Mistet natten etter mitt forrige innlegg her. Så det blir ikke julibaby her.

Det var en klar og tydelig test ved forrige innlegg som var vesentlig sterkere enn dagen før. Så hadde ikke mistet enda da. Jeg hadde også positiv test på utvannet kveldsurin. Men i løpet av natten blødde jeg masse. Mer enn ved vanlig mens. Når jeg da testet på morgenen så var testen helt negativ(ikke annet enn en ubersvak skygge).

Skal teste en gang til når jeg er ferdig med å blø, bare for å være sikker på at hcg er helt vekk.

Lykke til videre dere andre :)

Takk :)

Back
Topp