Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått tatt nye idag?Tusen takk for svar Skal prøve med morgenurin i morgen, denne ble tatt nå i ettermiddag!
Tusen takk for alle meldinger Dere hadde helt rett! Tok en clearblue i dag, og den ble veldig positiv
Prøvde å laste det opp fra telefonen sammen med meldingen, men fikk bare opp at filen var for storSå bra
Har du bilde?
Da er det bare å "croppe"/kutte litt på bildet og prøve igjenPrøvde å laste det opp fra telefonen sammen med meldingen, men fikk bare opp at filen var for stor
Legg den ved som fil og ikke bilde.Prøvde å laste det opp fra telefonen sammen med meldingen, men fikk bare opp at filen var for stor
Kanskje ikke klar positiv, men likevel langt klarere sammenlignet med den fra i går.
Nå sniker jeg litt rundt her i påvente av prøving på nyåret. Men testene dine er virkelig positive og ikke svake. Hadde svakere tester med nr 2 som snart er 2 år( ingen her inne så min første strek med han). Gratulerer så mye og ta en digital hvis du kan. Fe er kjempe fine å se på når de sier gravid svart på hvitt mot degKanskje ikke klar positiv, men likevel langt klarere sammenlignet med den fra i går.
Ja, dette var ikke planlagt for min/vår del så klarer enda ikke helt å tro på at det virkelig er sant. Kanskje det er lurt å ta en sånn digital, bare for å få det svart på hvitt. Ønsker deg og dere masse lykke til. Håper det sitter på første forsøkNå sniker jeg litt rundt her i påvente av prøving på nyåret. Men testene dine er virkelig positive og ikke svake. Hadde svakere tester med nr 2 som snart er 2 år( ingen her inne så min første strek med han). Gratulerer så mye og ta en digital hvis du kan. Fe er kjempe fine å se på når de sier gravid svart på hvitt mot deg