Svak, svak positiv graviditetstest. Er jeg gravid?

Ser fint den streken [emoji5] gratulert og lykke til [emoji3]
 
Slik har mine sett ut begge gangene jeg har vært gravid! Gratulerer!
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer [emoji173][emoji4] venter spent på oppdatering[emoji4]
 
Lastet opp filen og forsøkte gjøre det mindre, men får samme melding. Er inne via safari på telefonen, så kan muligens være derfor. Kan legge ut bilde via pc litt senere i dag om ønskelig!
 
Kanskje ikke klar positiv, men likevel langt klarere sammenlignet med den fra i går.
Nå sniker jeg litt rundt her i påvente av prøving på nyåret. Men testene dine er virkelig positive og ikke svake. Hadde svakere tester med nr 2 som snart er 2 år( ingen her inne så min første strek med han). Gratulerer så mye og ta en digital hvis du kan. Fe er kjempe fine å se på når de sier gravid svart på hvitt mot deg
 
Nå sniker jeg litt rundt her i påvente av prøving på nyåret. Men testene dine er virkelig positive og ikke svake. Hadde svakere tester med nr 2 som snart er 2 år( ingen her inne så min første strek med han). Gratulerer så mye og ta en digital hvis du kan. Fe er kjempe fine å se på når de sier gravid svart på hvitt mot deg
Ja, dette var ikke planlagt for min/vår del så klarer enda ikke helt å tro på at det virkelig er sant. Kanskje det er lurt å ta en sånn digital, bare for å få det svart på hvitt. Ønsker deg og dere masse lykke til. Håper det sitter på første forsøk

Vil samtidig ønske alle dere andre som forsøker lykke til, jeg håper av hele mitt hjerte at dere får den positive testen dere håper på så raskt som mulig og at svangerskapet går bra.
Og tusen, tusen takk for alle hyggelige meldinger! For et innmari fint forum dette er❤️
 
Ikke svake tester i det hele tatt. Trenger ikke lure på om det er strek der eller ikke. De er tydelig positive.
Gratulerer
 
Back
Topp