Svak, svak positiv graviditetstest. Er jeg gravid?

Bkno1183962

Andre møte med forumet
23432670_10155293418478191_473151754_o.jpg
Ok. Har nå testet med tre forskjellige tester fra billige-tester.no, alle viser samme resultat: svak, svak positiv. Noen som har fått sånt resultat og ikke vært gravid/erfaring med disse strimlene? legger ved bilde. Takknemlig for alle svar.

:anyone:anyone:anyone:anyone:anyone
 
Ser ut som babystrek ja[emoji173]️[emoji173]️
 
Tusen takk for svar. Ser du har prøvd en stund, jeg ønsker dere av hele mitt hjerte lykke til <3 <3

Tusen takk[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer med spiren[emoji7]
 
Ja, når skal du ha mensen? Ta ny test imorgen tidlig og se om den er sterkere :happy: rosa strek er strek uansett hvor svak.

Mensen skal komme rundt 11. Vet du om det vil være for tidlig til at det skal slå ut på en clearblue-test allerede i morgen? Har ikke så mye erfaring, men det føles ut som en evighet å vente.
 
Den ser positiv ut :) Gratulerer :)
 
Mensen skal komme rundt 11. Vet du om det vil være for tidlig til at det skal slå ut på en clearblue-test allerede i morgen? Har ikke så mye erfaring, men det føles ut som en evighet å vente.
Spørs, prøv ny strimmel og se om den er sterkere, hvis den er det kan du prøve en digital i samme urinprøve. Vet det er mange som får positiv digital noen dager før de skal ha mensen.
 
:talk017
 
Grarulerer!
 
Back
Topp