Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der er ikke skyggestrek, det vil jeg kalle babystrek[emoji173]
Selv om den er så svak? Herregud, dette hadde jeg ikke ventetDen er nok positiv, du er gravid
Ja, når skal du ha mensen? Ta ny test imorgen tidlig og se om den er sterkere rosa strek er strek uansett hvor svak.Selv om den er så svak? Herregud, dette hadde jeg ikke ventet
Tusen takk for svar. Ser du har prøvd en stund, jeg ønsker dere av hele mitt hjerte lykke til <3 <3Ser ut som babystrek ja[emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk for svar. Ser du har prøvd en stund, jeg ønsker dere av hele mitt hjerte lykke til <3 <3
Ja, når skal du ha mensen? Ta ny test imorgen tidlig og se om den er sterkere rosa strek er strek uansett hvor svak.
Spørs, prøv ny strimmel og se om den er sterkere, hvis den er det kan du prøve en digital i samme urinprøve. Vet det er mange som får positiv digital noen dager før de skal ha mensen.Mensen skal komme rundt 11. Vet du om det vil være for tidlig til at det skal slå ut på en clearblue-test allerede i morgen? Har ikke så mye erfaring, men det føles ut som en evighet å vente.
Spørs, prøv ny strimmel og se om den er sterkere, hvis den er det kan du prøve en digital i samme urinprøve. Vet det er mange som får positiv digital noen dager før de skal ha mensen.