Sv skaps kurs

Tror ikke vi skal på kurs. Koster rundt 1000,- her og føler jeg får god nok informasjon fra før. Jordmor sa derimot at om vi ville gå var det ideelt i februar :)
 
Venter nr 2 og har ikke vært på svangerskapskurs. Tror man må ta det gjennom det private her
 
Vi betalte littegranne, tror det var 150 kr eller noe. Fikk pizza, så tipper at vi betalte for maten ;)
 
Har ikke hørt noe om svangerskapskurs enda, men har uansett ikke tenkt meg ivei på noe sånt Det er sikkert nyttig men..
 
b9364702ef6c51052fd7543453a533a5.jpg
 
Skal på fødselsforberedende kurs på Ahus i slutten av februar. Er fra 10-15 og koster 600kr per par. Jeg tenker at det er greit å dra, mest for å bli litt kjent på sykehuset pluss at alt dette er nytt for både meg og mannen :)
 
Her var ikke jordmor så ivrig på et sånt kurs faktisk.. Men jeg føler jeg trenger det, og ikke minst at gubben gjør det! Hadde vært hyggelig å få en slags felles forståelse :) Så jeg har meldt oss på et kurs 8.mars på Jordmor- og ultralydklinikken på Ullevål. Men dey var fryktelig dyrt, da.. 1300,- per par.. Men jeg gleder meg! :)
 
Back
Topp