Sv skaps kurs

Jordmor anbefalte meg å dra på kurs i februar. Litt usikker på om jeg skal eller ikke, da :)
 
Tenkte jeg skulle høre med jordmor om det på kontroll i uke 24 :) Tenker midten/slutten av februar er en god tid, kanskje? :)
 
Vi skal på fødselskurs neste lørdag! 7. Jan:) Februar hadde egentlig vært bedre, men den lørdagen det går den mnd er også den eneste helgen i året mannen jobber. Forbanna årsrapporter.. Typisk! :banghead:
 
Tror det skal være kurs i januar men ikke bestemt meg om jeg skal være med ennå. Var på det da jeg skulle ha guttungen.
 
Siden dette er nr 4 føler jeg ikke at jeg trenger det ;) men er vel gjerne mellom uke 28 og 32 man pleier å ta det.
 
Venter nr 2. Var ikke med forrige og skal ikke nå. Se noen episoder av fødeavdelingen så får du litt innblikk i hvordan ulike fødsler og kvinner er ;)
 
Vårt sykehus tar ikke fødsler innen en viss uke, og siden det er kurs og omvisning på føden samtidig, blir det ikke før veldig sent i sv.skapet. Jeg føler egentlig ikke noe behov for det da det er min 2. gang. Men kjæresten er 1.gangs, og jeg synes det er viktig han er forberedt. Så blir med pga ham :)
 
Her er jordmor veldig på at vi skal dra på kurs. Jeg kjenner ikke så umiddelbart behov for det, men hadde vært fint om pappan hadde vært litt mer opplyst om ting kanskje. Som tegn på at fødsel er igang, rietelling, praktisk info osv.. Vi har ikke helt bestemt oss, men blir såfall i februar.
 
Var et tilbud gjennom jordmortjenesten sist. Var vel på det i uke 30 ettellerannet. Blir nok ikke å dra nå.
 
Jeg har ikke vært med på dette før og har heller ikke blitt fortalt om det fra jordmor til nå.
 
Dere som skal og har det som tilbud, hvor mye betaler dere? Jeg tenker det er stor forskjell på å betale 200kr og 1500kr
 
Gratis her.
 
Back
Topp