SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Prøver å få to supertrøtte babyer til å sove...[:@]

Fysj, jeg fikk skikkelig lyst på junk food! [:'(] Som om vi ikke fikk nok i London liksom [&:]

Steiker grandis jeg[>:]
Skulle ha lasagne, men så kommer pappa etterpå og da ble det bare stress[8D]

Sambo låste ute meg, angelica og hunden istad og dro til strømstad:/

huff, mamma hadde heldigvis ekstranøkkel og kom og låste oss inn

ORIGINAL: FrøkenH

oi uff da..
Godt mammaen din kom å låste dere inn[:D]

ORIGINAL: FrøkenH

Åjda, bra mammaen din hadde nøkkel :)

Haha, tøffe kyklingen![8D]

JEG HATER TRØSKE....[:(] Holder på å kaste opp hver gang jeg skal amme Det gjør så vondt...
Rudolf har mistet jobben sin i jula, nissen ville ha meg til å lede sleden, siden jeg lyser opp mye bedre med to "store" signalrøde pupper i stede for Rudolf som bare kan skilte med èn liten rød nese lissom

ORIGINAL: lillebebis

Fysj, jeg fikk skikkelig lyst på junk food! [:'(] Som om vi ikke fikk nok i London liksom [&:]

DET fikk jeg også lyst på!!!

ORIGINAL: Rapunsel

JEG HATER TRØSKE....[:(] Holder på å kaste opp hver gang jeg skal amme Det gjør så vondt...
Rudolf har mistet jobben sin i jula, nissen ville ha meg til å lede sleden, siden jeg lyser opp mye bedre med to "store" signalrøde pupper i stede for Rudolf som bare kan skilte med èn liten rød nese lissom

Aaau! Det høres helt forferdelig ut [&:]  Var skikkelig sår da jeg starta med amminga, pyton! Håper du blir bedre snart, Rudolf [;)]

i dag har snuppa fått sine første smaksprøver me grøt[:)][:)]

Har akkurat langt lille gutten min, håper han sover like godt som natt til i dag Hadde ikke gjort noe akkurat[:)]

tja

den tråden her går skikkelig dårlig i forhold til de andres[8D] de er på 93 sider nå...

folk må gå aktivt inn for det om vi skal slå den vi prøver å slå...

husk at den er på over 1600 sider[&:]

Da har jeg fått unga i seng..
Å angrer på at jeg ikke kjøpe sjokolade på butikken istad[>:]
Går det ann liksom??

slitsom dag. jeg har kjøpt toppstjerne til juletre. dette er første året jeg ikke feirer jul hjemme[&:] vi skal på ikea og kjøpe juleting[:D]

Skal jeg lage meg kakao kanskje[:D]
Og maaasse krem.. hmmm..

Back
Topp