SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

gudd mårning^^
 
ORIGINAL: carinasverden

gudd mårning^^

[:D]
 
rakk ikke se julekortet:/
 
spiser knekkebrød med ost og skinke, mens andy på magisk vis forflytter seg rundt[8D]
 
da våkna TA fra første duppen,må vell gi litt mat da, så jeg får en happy baby!
 
Nå fyrer vi ovnen, kaldt ute jo!!![&:]
 
da har Johanne spist middag..
kalvegryte i dag.. [:)] det var skikkelig nammenamm..

vi voksne skal ha buritos i dag! gleder meg masse til middag!!
hva skal dere andre ha da???
 
Nå har jeg spist en yoghurt.. [:D]
 
Skal ha lasagne til middag idag tror jeg
 
Ha en fortsatt fin dag alle sammen :))
 
 
I dag blir det nok bare brødskive siden familien er syk :p
 
Har fått vært i butikken uten baby! Og det viste seg at det er lettere å handle mat uten en 7 mnd gammel baby med i vogna....rart det der[8D]
 
ORIGINAL: frøken plaske

Har fått vært i butikken uten baby! Og det viste seg at det er lettere å handle mat uten en 7 mnd gammel baby med i vogna....rart det der[8D]


Hahha :p
 
ORIGINAL: frøken plaske

Har fått vært i butikken uten baby! Og det viste seg at det er lettere å handle mat uten en 7 mnd gammel baby med i vogna....rart det der[8D]

 
Det er rart, hva man setter pris på å gjøre alene[:D].. hehe..
Når jeg er alene så passer jeg alltid på å ta meg en laaang god dusj.. For det er ikke så lett når lillegutt ligger på badegulvet og er utålmodig.. [8|]
 
Økt rente reduserer nåverdien av mulige investeringsprosjekter, og reduserer dermed antall lønnsomme prosjekter. En renteøkning vil dermed redusere investeringsetterspørselen.

 
HELT ENIG
 
Sentralbanken styrer pengepolitikken gjennom renten. I en situasjon med arbeidsledighet kan sentralbanken senke renten for å stimulere etterspørselen og dermed øke sysselsettingen.




Så vet dere det ;D
 
Kjekt å vite :D
 
Back
Topp