SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Litt mer liv her i kveld ;D *liker*
 
Har sett på gravidbildene mine nå, gud så SVÆR jeg var!!!
Følte ikke det selv da, men skjønner nå hvorfor så mange spurte om jeg ventet tvillinger[&o]
 
[:D]
 
God morgen :) Min tur til å ta Oliver, og jeg er trøtt! Han har styrt følt i natt, selv om vi har hatt han imellom oss...
 
ORIGINAL: lillebebis

God morgen :) Min tur til å ta Oliver, og jeg er trøtt! Han har styrt følt i natt, selv om vi har hatt han imellom oss...

 
God morgen!:)
Slitsomt når de holder på slik, du får prøve ta en lur når han skal sove igjen!:)
Angelica har også styrt fælt i natt, så skal prøve lure meg til litt søvn selv etterpå tror jeg;)
 
Og noe litt flaut og litt ekkelt [:-]

Jeg og Lars koste oss i går kveld etter vi hadde lagt oss. Hadde det godt og lagde sikkert litt lyd. Når vi så bort på senga til Oliver etter vi var ferdig sto han der med verdens største glis og begynte å bable. Følte vi ble tatt på fersken der ja [8D]
 
ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: lillebebis

God morgen :) Min tur til å ta Oliver, og jeg er trøtt! Han har styrt følt i natt, selv om vi har hatt han imellom oss...


God morgen!:)
Slitsomt når de holder på slik, du får prøve ta en lur når han skal sove igjen!:)
Angelica har også styrt fælt i natt, så skal prøve lure meg til litt søvn selv etterpå tror jeg;)


Tror nok jeg må gjøre det ja :)
 
ORIGINAL: lillebebis

Og noe litt flaut og litt ekkelt [:-]

Jeg og Lars koste oss i går kveld etter vi hadde lagt oss. Hadde det godt og lagde sikkert litt lyd. Når vi så bort på senga til Oliver etter vi var ferdig sto han der med verdens største glis og begynte å bable. Følte vi ble tatt på fersken der ja [8D]

 
Haha[8D]
Måtte le litt nå, ser han for meg[;)]
Enda godt de ikke husker når de blir store[8D]
 
ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: lillebebis

Og noe litt flaut og litt ekkelt [:-]

Jeg og Lars koste oss i går kveld etter vi hadde lagt oss. Hadde det godt og lagde sikkert litt lyd. Når vi så bort på senga til Oliver etter vi var ferdig sto han der med verdens største glis og begynte å bable. Følte vi ble tatt på fersken der ja [8D]


Haha[8D]
Måtte le litt nå, ser han for meg[;)]
Enda godt de ikke husker når de blir store[8D]


Jaaa, men gleder meg til han får eget rom. Mister litt stemninga når man hører han ligge å snu seg i senga mens vi har oss [8D][8D]
 
God morgen alle sammen!!!
 
Nåååh, Oliver begynner å få krøller ;D
 
God ettermiddag! [:D] Bare en uke igjen til mannen får perm! Er ikke bare bare å være hjemme med snupp nå som jeg er kvalmen [&:]
 
ORIGINAL: lillebebis

Nåååh, Oliver begynner å få krøller ;D


HELDIG!!!!! Kommer nok aldri til å få barn med krøller, men ønsker meg [:)]
 
Fredag [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: solisolden

Fredag [:D][:D][:D]



Aaaah, så veldig og!! Rimelig trøtt i trynet etter full arbeidsveke! Tjohoooo, sofaen min, i looooove you
 
God kveld alle sammen ;D

Lars dro nettopp ut, skal ut å spise pizza med en kompis før de skal på kino. Så jeg skal kose meg hjemme med bakt potet fylt med klyllingkjøttdeig med krydder, stekt sopp, mais, rømme, kryddersmør og gressløk. NAM ;D
 
ORIGINAL: lillebebis

God kveld alle sammen ;D

Lars dro nettopp ut, skal ut å spise pizza med en kompis før de skal på kino. Så jeg skal kose meg hjemme med bakt potet fylt med klyllingkjøttdeig med krydder, stekt sopp, mais, rømme, kryddersmør og gressløk. NAM ;D


Å herreguuud det hørtes godt ut!!
 
Ha ei goe helg alle sammen[:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: kattekvinna

ORIGINAL: lillebebis

God kveld alle sammen ;D

Lars dro nettopp ut, skal ut å spise pizza med en kompis før de skal på kino. Så jeg skal kose meg hjemme med bakt potet fylt med klyllingkjøttdeig med krydder, stekt sopp, mais, rømme, kryddersmør og gressløk. NAM ;D


Å herreguuud det hørtes godt ut!!


Bare kom ;D Har to poteter, tenkte å ha den andre til lunsj i morgen, så du kan få istedet ;D
 
Back
Topp