SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Skal finne senga jeg :)

God natt alle sammen <3
 
Skal finne senga jeg :)

God natt alle sammen <3
 
Skal finne senga jeg :)

God natt alle sammen <3
 
Skal finne senga jeg :)

God natt alle sammen <3
 
Skal finne senga jeg :)

God natt alle sammen <3
 
Skal finne senga jeg :)

God natt alle sammen <3
 
Skal finne senga jeg :)

God natt alle sammen <3
 
Skal finne senga jeg :)

God natt alle sammen <3
 
Mornings :) huff..i dag sto vi opp halv seks..vel tidlig synes jeg..Og ikke får jeg lagt med nedpå når hun skal hvile heller,for det kommer håndtverkere i hus i dag som kommer til å bråke en god del..sukk...
 
gooooo mårrren
 
God morgen:)
 
Morn morn :)
 
Da er første eksamen unnagjort :) Godt å være ferdig med den. Skal til tannlegen kl 17 i dag, så dette er en veldig lite spennende dag :p
 
ORIGINAL: MarteA

Da er første eksamen unnagjort :) Godt å være ferdig med den. Skal til tannlegen kl 17 i dag, så dette er en veldig lite spennende dag :p


Hvordan gikk det? ;D
 
Da er en laaaaaaang dag med shopping og sykehus besøk unnagjort[:D]
Nå gleder jeg meg til knerten legger seg for da skal jeg innta sofaen[;)]
slitsomt med shopping gitt[8D]
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: MarteA

Da er første eksamen unnagjort :) Godt å være ferdig med den. Skal til tannlegen kl 17 i dag, så dette er en veldig lite spennende dag :p


Hvordan gikk det? ;D


Gikk bra med begge deler. Godt å ha en god følelse etter eksamen :) Så nå har jeg bare en igjen :) Koselig at du spurte ;)
 
I dag har vi vært med faerytale og Markus i Lekeland, det var populært for knøttisene [:D]
 
ORIGINAL: kattekvinna

Heiiilt dødt her idag...'?


Jeg er her! :)
 
ORIGINAL: MarteA

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: MarteA

Da er første eksamen unnagjort :) Godt å være ferdig med den. Skal til tannlegen kl 17 i dag, så dette er en veldig lite spennende dag :p


Hvordan gikk det? ;D


Gikk bra med begge deler. Godt å ha en god følelse etter eksamen :) Så nå har jeg bare en igjen :) Koselig at du spurte ;)


Herlig ;D Godt å ha god følelse :)
 
Back
Topp