SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Ja går fort unna ja! Men kan jo fortsatt ta 1-2 mnd da ;p
 
ORIGINAL: lillebebis

Ja går fort unna ja! Men kan jo fortsatt ta 1-2 mnd da ;p


Hedda fikk 7 tenner på fem veker.. HEKTISK!
 
ORIGINAL: kattekvinna

Herregud. Eg trur eg kunne spist døgnet rundt no... !!!


Kos deg [:D] Begynner på suppekur i morgen jeg, håper på å gå ned noen kg før jeg blir gravid ;p
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: kattekvinna

Herregud. Eg trur eg kunne spist døgnet rundt no... !!!


Kos deg [:D] Begynner på suppekur i morgen jeg, håper på å gå ned noen kg før jeg blir gravid ;p

 
Suppekur? Skal du bare spise suppe??:D
 
ORIGINAL: kattekvinna

Herregud. Eg trur eg kunne spist døgnet rundt no... !!!

 
Slik var jeg også når jeg var gravid, spiste som en hest, ikke rart jeg la på meg så mye:P
 
For det meste suppe, men noe annet innimellom også :) Her er "oppskriften"


Rikshospitalets diett


Forbrenningssuppe fra Vest Agder Sykehus

1-2 bokser tomat
2,5 l vann
2 grønne paprika
3 store løk
1 stor hodekål
1 neve selleri
2 buljongterninger
2 ts. salt (evt tabasco og cheyennepepper)
1 ts pepper
Oregano
Timian

La suppen småkoke i ca 1 time til grønnskaene er møre. Avkjøl og ha suppen i en beholder. Suppen holder seg i kjøleskapet i en uke. Den kan også fryses. Denne suppen kan spises når som helst, og så mye du bare vil. Jo mer suppe du spiser, -desto større vekttap. Er du ute hele dagen, kan du ta med deg suppe på termos.

Dag 1
All frukt untatt bananer. Spis bare frukt og suppe.

Dag 2
Alle grønnsaker. Spis deg mett på all slags friske, rå eller boksgrønnsaker. Prøv å spise mest bladgrønnsaker, og hold deg unna bønner, erter og mais. Alt sammen spises sammen med suppen. Til middag unner du deg en bakt potet med smør.

Dag 3
Spis all den suppe frukt og grønnsaker du ønsker.

Dag 4
Bananer og skummet melk. Spis så mye som 3 bananer, drikk så mye skummet melk du kan klare, sammen med suppen. Bananer er rike på kalorier og karbohydrater, det samme gjelder melk. Men akkurat i dag trenger kroppen din kalium, karbohydrater, proteiner og kalsium for å minske din trang til sukkertøy.

Dag 5
Biff og tomater. Du kan spise ca 300 gram biff og en boks tomater, evt 6 ferske. Prøv å drikke minst 6-8 glass vann i dag for å skylle vekk urinsyren i kroppen din. Spis suppen minst en gang i dag.

Dag 6
Biff og grønnsaker. Spis etter hjertet. Du kan tom spise 2-3 biffer med bladgrønmnsaker. Vær sikker på å få spist suppen minst en gang i dag.

Dag 7
Brun ris. Usukret frukt juice og grønnsaker. Igjen spis deg mett. Suppen bør spises minst en gang i dag også.

* * *


Etter 7 dager skal du ha mistet 5-8 kg. Hvis du har mistet mer, avstå fra dietten i 2 dager før du begynner igjen. Denne 7-dagersdietten kan brukes så ofte du vil. Hvis den blir fulgt korrekt vil den rense kroppen din for slaggstoffer og gi deg en mer behagelig følelse. Dietter er raskt fettforbrennende, og hemmeligheten er at du vil forbrenne mer kalorier enn du tar inn.

Definitivt NEI-mat: brød, alkohol og kullsyreholdig drikke. Hold deg til vann, the uten sukker, svart kaffe, fruktjuice uten sukker og skummet melk. Har du bestemt deg for å drikke alkohol, hold deg unna dietten i minst 24 timer først.

Du kan spise kokt eller bakt kylling uten skinn i stedet for kjøtt. Du kan også bytte ut kjøtt med kokt fisk, men da kun en av dagene. Dette fordi du trenger det høye proteininnholdet i biffen en av dagene.

Bruk urtesalt som erstatning for vanlig salt.
 
ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: kattekvinna

Herregud. Eg trur eg kunne spist døgnet rundt no... !!!


Slik var jeg også når jeg var gravid, spiste som en hest, ikke rart jeg la på meg så mye:P


Eg har egentlig vært litt matlei og småkvalm tidligere. Men no er eg svolten 24/7!! Våkner på natta av at magen rumler.. Kan jo ikkje ete kvar gong - vil jo da bli elefant før eg er halvveis.
 
ORIGINAL: kattekvinna

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: kattekvinna

Herregud. Eg trur eg kunne spist døgnet rundt no... !!!


Slik var jeg også når jeg var gravid, spiste som en hest, ikke rart jeg la på meg så mye:P


Eg har egentlig vært litt matlei og småkvalm tidligere. Men no er eg svolten 24/7!! Våkner på natta av at magen rumler.. Kan jo ikkje ete kvar gong - vil jo da bli elefant før eg er halvveis.


Du får tenke som så at du skal kose deg, og kanskje spise mye sunt ofte, det er jo ikke så ille ;) Også kan du jo bare ta det av igjen etterpå :D
 
ORIGINAL: FrøkenH

Så flink du er som skal gå på den suppekuren da lillebebis:)
Suppe er jo faktisk godt så:)


Laget suppa i dag, og synes faktisk den er kjempe god :) Blir nok veeeldig lei, men SKAL holde ut ;) Trenger en kickstart på slankinga så jeg blir motivert til å spise mer sunt fremover :)
 
innom å hilser på jentene[:)]
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: FrøkenH

Så flink du er som skal gå på den suppekuren da lillebebis:)
Suppe er jo faktisk godt så:)


Laget suppa i dag, og synes faktisk den er kjempe god :) Blir nok veeeldig lei, men SKAL holde ut ;) Trenger en kickstart på slankinga så jeg blir motivert til å spise mer sunt fremover :)

 
Den hørtes god ut også:)
Men blir nok sikkert litt lei ja, men er jo ikke såå mange dager, så jeg har trua på deg!!:)
 
Hadde trengt litt motivasjon for å spise sunnere selv, men kan ikke gå ned noen kg. Kan bare generellt bli sunnere, og stramme opp (DET trengs for å si det sånn) ;)
 
ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: FrøkenH

Så flink du er som skal gå på den suppekuren da lillebebis:)
Suppe er jo faktisk godt så:)


Laget suppa i dag, og synes faktisk den er kjempe god :) Blir nok veeeldig lei, men SKAL holde ut ;) Trenger en kickstart på slankinga så jeg blir motivert til å spise mer sunt fremover :)


Den hørtes god ut også:)
Men blir nok sikkert litt lei ja, men er jo ikke såå mange dager, så jeg har trua på deg!!:)

Hadde trengt litt motivasjon for å spise sunnere selv, men kan ikke gå ned noen kg. Kan bare generellt bli sunnere, og stramme opp (DET trengs for å si det sånn) ;)


Skal gå på den i to uker, så gå over til Grete Roede + trene :) Vil helst ikke at det skal vises i sommer om jeg blir gravid denne perioden. Så om jeg slanker meg først legger folk merke til det istedet håper jeg ;p

Huff, er kanskje ikke så motiverende å spise sunt når man ikke legger på seg og har fin vekt ;p Hadde nok vært veeeldig løv jeg da ;p
 
ORIGINAL: Minsa*

innom å hilser på jentene[:)]


Hei [:D]
 
Huff..Du er ikke alene om å gå rundt konstant sulten kattekvinna :) men du har i det minste en unnskylding :) Jeg håper dette går over når jeg begynner å jobbe igjen..har lyst å komme inn i de gamle klærna mine :(

Lillebebis : gikk ikke du ned veldig mye når du gikk gravid? kanskje du gjør det denne gangen også :)
 
ORIGINAL: Neah

Huff..Du er ikke alene om å gå rundt konstant sulten kattekvinna :) men du har i det minste en unnskylding :) Jeg håper dette går over når jeg begynner å jobbe igjen..har lyst å komme inn i de gamle klærna mine :(

Lillebebis : gikk ikke du ned veldig mye når du gikk gravid? kanskje du gjør det denne gangen også :)


Jo jeg er 17 kg mindre enn jeg var før jeg ble gravid. MEN jeg var SVÆR før og er stor fremdeles ;p Så vil ha et godt utgangspunkt neste graviditet :)
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: FrøkenH

Så flink du er som skal gå på den suppekuren da lillebebis:)
Suppe er jo faktisk godt så:)


Laget suppa i dag, og synes faktisk den er kjempe god :) Blir nok veeeldig lei, men SKAL holde ut ;) Trenger en kickstart på slankinga så jeg blir motivert til å spise mer sunt fremover :)


Den hørtes god ut også:)
Men blir nok sikkert litt lei ja, men er jo ikke såå mange dager, så jeg har trua på deg!!:)

Hadde trengt litt motivasjon for å spise sunnere selv, men kan ikke gå ned noen kg. Kan bare generellt bli sunnere, og stramme opp (DET trengs for å si det sånn) ;)


Skal gå på den i to uker, så gå over til Grete Roede + trene :) Vil helst ikke at det skal vises i sommer om jeg blir gravid denne perioden. Så om jeg slanker meg først legger folk merke til det istedet håper jeg ;p

Huff, er kanskje ikke så motiverende å spise sunt når man ikke legger på seg og har fin vekt ;p Hadde nok vært veeeldig løv jeg da ;p

 
Grete Roede skal være velidg bra har jeg hørt!:)
Dette klarer du!:)
 
Det som er dumt med meg er at når jeg legger på meg så legger det seg på magen, og når jeg går ned så går jeg ned i rompa og låra. Er det som har skjedd nå, altfor tynn i rompa og låra, mens magen fortsatt er litt bolledeig:/ 
Så det jeg trenger er egentlig er og trene masse styrke for å stramme opp, men jeg kommer jo aldri i gang[&o]
 
Gleder meg til mannen kommer hjem med kebab [8|]
Småkvalm hele tida og det er kun middag og junk som frister [&:][&:][&:][&:]
 
Back
Topp