SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: FrøkenH

Neste onsdag skal jeg operere ut 3 visdomstenner! GRUER MEG!!


Vet du det kommer til å gå kjempe bra[:D]

Huff, er ikke så sikker på det[&o]


Å jo da, det kommer til å gå kjempe bra[:D]
Er ikke så ille som man tror[8D]
 
ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: FrøkenH

Neste onsdag skal jeg operere ut 3 visdomstenner! GRUER MEG!!


Vet du det kommer til å gå kjempe bra[:D]

Huff, er ikke så sikker på det[&o]


Å jo da, det kommer til å gå kjempe bra[:D]
Er ikke så ille som man tror[8D]

 
Har du operert ut noen?
Syns det er så skummelt at han skal ta 3stk på en gang jeg:/
Har så sykt tannlege skrekk også da, i dag bare startet han boret og jeg holdt på å dette ut av stolen:P
 
Natta jenter! Skal opp grytdilig i morgen saa jeg kan reise tidlig fra jobb og vaere sammen med min lille, syke venn. Saa da maa jeg jo legge meg!

NATTA!!!
 
ORIGINAL: Jamp

Natta jenter! Skal opp grytdilig i morgen saa jeg kan reise tidlig fra jobb og vaere sammen med min lille, syke venn. Saa da maa jeg jo legge meg!

NATTA!!!


Nattinatt
 
ORIGINAL: Jamp

Natta jenter! Skal opp grytdilig i morgen saa jeg kan reise tidlig fra jobb og vaere sammen med min lille, syke venn. Saa da maa jeg jo legge meg!

NATTA!!!


God natt og god bedring <3
 
ORIGINAL: Jamp

Natta jenter! Skal opp grytdilig i morgen saa jeg kan reise tidlig fra jobb og vaere sammen med min lille, syke venn. Saa da maa jeg jo legge meg!

NATTA!!!

 
Natta<3
 
Ha en fin dag jenter[:)][:)][:)][:)]
 
God morgen alle sammen <3

Lars skal straks dra på jobb, og kommer ikke hjem før i 22 tiden i kveld. Så blir en lang dag på meg og Oliver alene :p Skal ihvertfall gå tur, bake brød og rydde i leiligheten :)

Ha en fin dag alle sammen :)
 
[:@]
 
ORIGINAL: lillebebis

[:@]


huffda :( hva skjer?
 
ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: lillebebis

[:@]


huffda :( hva skjer?


Den leiligheten vi skulle få 1. mai, får vi vist ikke da allikevel. Nå er det enten 1. juni eller 1. juli. BAH! Blir gal av å ikke vite! Vil jo helst flytte fortest mulig....
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: lillebebis

[:@]


huffda :( hva skjer?


Den leiligheten vi skulle få 1. mai, får vi vist ikke da allikevel. Nå er det enten 1. juni eller 1. juli. BAH! Blir gal av å ikke vite! Vil jo helst flytte fortest mulig....

WHAT?
Er det mulig? de kan jo ikke gjøre det? vet du om noe annet ledig da? huff..håper dere finner noe som er like bra da..eller bedre :)
 
ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: lillebebis

[:@]


huffda :( hva skjer?


Den leiligheten vi skulle få 1. mai, får vi vist ikke da allikevel. Nå er det enten 1. juni eller 1. juli. BAH! Blir gal av å ikke vite! Vil jo helst flytte fortest mulig....

WHAT?
Er det mulig? de kan jo ikke gjøre det? vet du om noe annet ledig da? huff..håper dere finner noe som er like bra da..eller bedre :)


Har jo ikke skrevet under noe, så har jo alltid vært usikkert. Vi har oppsigelsestid her vi bor nå til 1. juli, så vi ønsker veldig gjerne den andre leiligheten. Men skal fortsette å lete i tilfelle vi finner noe annet :)
 
Regn [8|]
 
[:D]
 
Oliver hadde 4 tenner for noen dager siden, nå har han 5 og ser 4-5 klumper inni der også. Wææ, snart har han 10 tenner :O
 
ORIGINAL: lillebebis

Oliver hadde 4 tenner for noen dager siden, nå har han 5 og ser 4-5 klumper inni der også. Wææ, snart har han 10 tenner :O

 
wow, det går jammen fort med de her tennene!;)
 
 
 
ORIGINAL: lillebebis

Oliver hadde 4 tenner for noen dager siden, nå har han 5 og ser 4-5 klumper inni der også. Wææ, snart har han 10 tenner :O



Hehehehe, her går det unna!!!
 
Back
Topp