SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Gleder meg til jeg passerer 12 uker [:D]
 
ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: janpanmarsipan

ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: FrøkenH

Søkte opp *midlertidig nick* nå og hun er 11 uker og 6 dager på vei, så 4 dager til hun når de magiske 12!!:D


ååååhh gleder meg.. :) hvordan fikk du til å søke opp nicket?


øverst til høyre så står det medlemsliste


oi...thanks..den visste ikke jeg om :)

 
Oi, ikke jeg heller:D
 
ORIGINAL: lillebebis

Gleder meg til jeg passerer 12 uker [:D]

 
Det går nok fort!:)
 
Ihvertfall for alle andre;) Husker jeg syns de første 12 ukene gikk skikkelig sakte selv:D
 
ORIGINAL: lillebebis

Gleder meg til jeg passerer 12 uker [:D]


Det kommer sikkert til å gå fortere denne gangen :) Blir kjekt å følge med på deg :) gleder meg til å se magebilder o.l :)
 
ORIGINAL: FrøkenH

Jeg må tisse... som vanlig:/
BAH - vilikketissenååååå


haha :) må tisse jeg også..og gå og lage meg mat..kjeeeedelig..har ingenting som frister..
 
Tror nok det blir å gå fort denne gangen ja. Hver dag går jo sååå fort så ;D
 
ORIGINAL: FrøkenH

Jeg klarer ikke sitte normalt på en stol, må sitte på begge beina mine... Har de oppi stolen under meg..


Det hørtes ekkelt ut ;p
 
tisse tar jo ikke så lang tid[8D]
 
skjønner du gleder deg Tina. Hadde vi skullet vært i samme termin forum etter mai barna våre måttet du ha ventet til jeg var gravid for å prøve. Dere treffer jo med en gang[8D][:-] Godt ment altså[:)]
 
ORIGINAL: janpanmarsipan

tisse tar jo ikke så lang tid[8D]

skjønner du gleder deg Tina. Hadde vi skullet vært i samme termin forum etter mai barna våre måttet du ha ventet til jeg var gravid for å prøve. Dere treffer jo med en gang[8D][:-] Godt ment altså[:)]


Hadde ikke trodd det skulle klaffe så fort, så har ikke gått opp for meg enda [&:]
 
I Trondheim er det så masse snø at våren er avlyst tror jeg. vi har hatt vinter og snø i 6 mnd nå. lenge det!!
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: janpanmarsipan

tisse tar jo ikke så lang tid[8D]

skjønner du gleder deg Tina. Hadde vi skullet vært i samme termin forum etter mai barna våre måttet du ha ventet til jeg var gravid for å prøve. Dere treffer jo med en gang[8D][:-] Godt ment altså[:)]


Hadde ikke trodd det skulle klaffe så fort, så har ikke gått opp for meg enda [&:]

dere er sikkert veldig fruktbare dere to. sikkert en god match[:)]
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: FrøkenH

Jeg klarer ikke sitte normalt på en stol, må sitte på begge beina mine... Har de oppi stolen under meg..


Det hørtes ekkelt ut ;p

 
Innimellom sovner beina mine, det er litt ekkelt:P
Men må sitte sånn, sitter sånn nå:D
 
ORIGINAL: janpanmarsipan

I Trondheim er det så masse snø at våren er avlyst tror jeg. vi har hatt vinter og snø i 6 mnd nå. lenge det!!

huff..er myyye snø her også..kommer nok til å ta litt tid før snøen blir borte nå..pleier å være grønt til 1.mai...men tviler på det i år... :( kom jo enda mer snø i dag..utrolig..det BØR bli en flott sommer i år...
 
ORIGINAL: janpanmarsipan

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: janpanmarsipan

tisse tar jo ikke så lang tid[8D]

skjønner du gleder deg Tina. Hadde vi skullet vært i samme termin forum etter mai barna våre måttet du ha ventet til jeg var gravid for å prøve. Dere treffer jo med en gang[8D][:-] Godt ment altså[:)]


Hadde ikke trodd det skulle klaffe så fort, så har ikke gått opp for meg enda [&:]

dere er sikkert veldig fruktbare dere to. sikkert en god match[:)]


Satser på det ;) Men da må vi være ekstra forsiktige etter denne ungen. Blir vel sterilisering da :p
 
ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: FrøkenH

Jeg klarer ikke sitte normalt på en stol, må sitte på begge beina mine... Har de oppi stolen under meg..


Det hørtes ekkelt ut ;p


Innimellom sovner beina mine, det er litt ekkelt:P
Men må sitte sånn, sitter sånn nå:D


Haha, du er rar :p
 
Nej,får gå og se hva vi finner i kjøleskapet..kjenner jeg meg rett blir det skive med brunost og jordbærsyltetøy på toppen..skal jaggu slå til med en kopp te også..er det helg så er det helg :)
 
ORIGINAL: Neah

Nej,får gå og se hva vi finner i kjøleskapet..kjenner jeg meg rett blir det skive med brunost og jordbærsyltetøy på toppen..skal jaggu slå til med en kopp te også..er det helg så er det helg :)


Kos deg ;D
 
Back
Topp