SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

ORIGINAL: janpanmarsipan

Sitter og ser den nye serien på tvnorge samtidig som jeg sitter på bv. Flinke damer kan gjøre to ting samtidig


hvilken serie er det? får omtrent ikke sett tv fortida..sitter kun på dataen :) eneste jeg pleier å få med meg er frustrerte fruer..men det er fordi jeg vet når det går..ellers har jeg ikke peiling :)
 
Noen som kan fortelle en hemmelighet eller?
 
ikke jeg dessverre, men håper noen andre har en god hemmelighet[:D]
 
Nå er jeg selvsagt her helt alene. Kan jo ikke fortelle hemmeligheter til meg selv.
 
ORIGINAL: janpanmarsipan

ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: janpanmarsipan

Vi skal egentlig på babysang i morgen, men siden ingen av de jeg kjenner ikke skal være med så orker ikke jeg heller, men det er jo så kjedelig for tiden også for jenta mi vil ikke være i ro og da må jeg bare "jage" henne.


Er en stund siden vi har vært på babysang nå..hun går bare til angrep på de andre babyene med en gang..det blir mer pes enn kos..men tenkte vi skulle på fredag igjen..er siste gangen før sommeren..og siste gang vi får vært med..så da får vi avgårde kåre...


Jenta mi har så langt hår at mange barn lugger henne, og da orker jeg ikke å dra henne med dit heller. Hun er ikke hårkjærn, men ikke allikevel.


huff,stakkar..ikke alle som er like flinke til å passe på ungene sine..
 
Ingen hemmeligheter her i gården...
 
Kommer ikke på noen hemmeligheter.. hmmm..
 
Når var det den hemmelige gravide skulle stå frem igjen? er vel ikke lenge til det nå? hun med midlertidig nick? spent.. :)
 
Har ingen hemmelighet jeg heller :)
 
ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: janpanmarsipan

ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: janpanmarsipan

Vi skal egentlig på babysang i morgen, men siden ingen av de jeg kjenner ikke skal være med så orker ikke jeg heller, men det er jo så kjedelig for tiden også for jenta mi vil ikke være i ro og da må jeg bare "jage" henne.


Er en stund siden vi har vært på babysang nå..hun går bare til angrep på de andre babyene med en gang..det blir mer pes enn kos..men tenkte vi skulle på fredag igjen..er siste gangen før sommeren..og siste gang vi får vært med..så da får vi avgårde kåre...


Jenta mi har så langt hår at mange barn lugger henne, og da orker jeg ikke å dra henne med dit heller. Hun er ikke hårkjærn, men ikke allikevel.


huff,stakkar..ikke alle som er like flinke til å passe på ungene sine..

 
Det skjer jo så fort så jeg skjønner at de ikke rekker å reagere, men synes ikke det er artig at jenta mi skal være uten hår!!
 
ORIGINAL: Neah

Når var det den hemmelige gravide skulle stå frem igjen? er vel ikke lenge til det nå? hun med midlertidig nick? spent.. :)

 
Nei, det er vel snart:)
 
Tror det er noen uker igjen til den med midlertidig nick er 12 uker, men blir spennende å se hvem det er. Et av hintene er jo at vi vet hvem hun er. Så jeg må innrømme at jeg er spent. Lurer virkelig på hvem det er
 
ORIGINAL: janpanmarsipan

ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: janpanmarsipan

ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: janpanmarsipan

Vi skal egentlig på babysang i morgen, men siden ingen av de jeg kjenner ikke skal være med så orker ikke jeg heller, men det er jo så kjedelig for tiden også for jenta mi vil ikke være i ro og da må jeg bare "jage" henne.


Er en stund siden vi har vært på babysang nå..hun går bare til angrep på de andre babyene med en gang..det blir mer pes enn kos..men tenkte vi skulle på fredag igjen..er siste gangen før sommeren..og siste gang vi får vært med..så da får vi avgårde kåre...


Jenta mi har så langt hår at mange barn lugger henne, og da orker jeg ikke å dra henne med dit heller. Hun er ikke hårkjærn, men ikke allikevel.


huff,stakkar..ikke alle som er like flinke til å passe på ungene sine..


Det skjer jo så fort så jeg skjønner at de ikke rekker å reagere, men synes ikke det er artig at jenta mi skal være uten hår!!


nei,de er raske disse små..ikke barebare å følge med..
 
ORIGINAL: janpanmarsipan

Tror det er noen uker igjen til den med midlertidig nick er 12 uker, men blir spennende å se hvem det er. Et av hintene er jo at vi vet hvem hun er. Så jeg må innrømme at jeg er spent. Lurer virkelig på hvem det er


shit da..[>:] jeg trodde det var snart jeg..er sååå nyskjerrig..
 
Søkte opp *midlertidig nick* nå og hun er 11 uker og 6 dager på vei, så 4 dager til hun når de magiske 12!!:D
 
ORIGINAL: FrøkenH

Søkte opp *midlertidig nick* nå og hun er 11 uker og 6 dager på vei, så 4 dager til hun når de magiske 12!!:D


ååååhh gleder meg.. :) hvordan fikk du til å søke opp nicket?
 
så at det var kattekvinnen som var 10 uker, så da har vi noe å spennende i vente om noen dager[:D]
 
ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: FrøkenH

Søkte opp *midlertidig nick* nå og hun er 11 uker og 6 dager på vei, så 4 dager til hun når de magiske 12!!:D


ååååhh gleder meg.. :) hvordan fikk du til å søke opp nicket?

 
øverst til høyre så står det medlemsliste
 
 
ORIGINAL: janpanmarsipan

ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: FrøkenH

Søkte opp *midlertidig nick* nå og hun er 11 uker og 6 dager på vei, så 4 dager til hun når de magiske 12!!:D


ååååhh gleder meg.. :) hvordan fikk du til å søke opp nicket?


øverst til høyre så står det medlemsliste


oi...thanks..den visste ikke jeg om :)
 
ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: FrøkenH

Søkte opp *midlertidig nick* nå og hun er 11 uker og 6 dager på vei, så 4 dager til hun når de magiske 12!!:D


ååååhh gleder meg.. :) hvordan fikk du til å søke opp nicket?

 
søkte på *midlertidig nick* nede i søkefeltet på hovedsiden:) Bare gjorde om så den søkte på lenger enn de siste 30 dagene da:)
 
 
 
Back
Topp