SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

ORIGINAL: kattekvinna

ORIGINAL: FrøkenH

Dere gravide må fortsette og henge her da, og oppdatere oss om ALT!:D


Eg blir her.. FØler meg ikkje heime på oktober[8D] Skulle tatt med meg alle dokke, så hadde det gått bra [:D][:D][:D]

 
Det er bra!;)
Trenger ingen andre enn oss:D
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: FrøkenH

Dere gravide må fortsette og henge her da, og oppdatere oss om ALT!:D


Ja skal oppdatere dere masse jeg ihvertfall :D

 
Jaaa! Så bra!:)
Da kan vi få være litt gravide gjennom dere;)
 
ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: teamo10

BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ


Måtte bare få det ut!


Hva har skjedd?:/


Bare litt trist og lei om dagen[:(]
Har vel egentlig ingen grunn bare føler meg
blææææææææææææææææææææææææææææææææææ!!!!

 
Huff, sånne dager er ikke noe koselige.
Sender deg en stor klem og håper morgendagen blir bedre<3
 
ORIGINAL: Mexxie

Hihi, du er så søt Rapnusel ;) Jeg synes også du fortjener en suss i panna!! [:)]
Tenker akkurat det samme, er så koselig og spennende med alle som er gravide !! Gleder meg til det blir min tur igjen. Ikke med det første, for Michael skal nytes, og hus skal være klart osv osv.,,[:)]

Sjelden jeg har tid til å være her for tiden, dagene ble plutselig litt travlerere etter permisjonsslutt! Men er så koselig å titte innom å se hvordan det går med alle sammen, og ekstra spennende å følge med på de som er gravide/prøver. Lykke til alle sammen!! [:)]

jeg har ikke så mye tid til å være her lengre jeg heller, men siden jeg har vært sykmeldt i noen uker nå, så har jeg fått tatt igjen litt av det tapte[;)]
Vi skal også vente litt før vi starter prøvinga ja, greit å vite om vi skal flytte eller om vi blir boende her på østlandet.
men det blir så spennende å følge alle gravide, gleder meg til ultralydbilder o.l!!!
 
ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: teamo10

BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ


Måtte bare få det ut!


Hva har skjedd?:/


Bare litt trist og lei om dagen[:(]
Har vel egentlig ingen grunn bare føler meg
blææææææææææææææææææææææææææææææææææ!!!!


Huff, sånne dager er ikke noe koselige.
Sender deg en stor klem og håper morgendagen blir bedre<3


Tusen hjertelig, den klemmen varmet[:)]
Satser på bedre tider snart ja[:)]
 
Hvordan går det forresten i ny jobben Mexxie? Hva var det du jobber som nå igjen, husker ikke helt hva det var.
 
ORIGINAL: FrøkenH

Dere gravide må fortsette og henge her da, og oppdatere oss om ALT!:D


SÅKLART! Dette er jo "forumet mitt! [:D]
 
Vienna spiser minimalt for tiden, prøver alt mulig men hun bare snur seg bort [8|] brødskive, grøt, middagsglass, middagen vår, fruk, fruktmos, riskaker, kjeks... hun tar et par bit så er det nok.
Så lot jeg henne smake fiskepinner, det var jenta som kunne spise ja! [&:]
 
ORIGINAL: Rapunsel

Hvordan går det forresten i ny jobben Mexxie? Hva var det du jobber som nå igjen, husker ikke helt hva det var.


Har fått 50% fast stilling hos noe så spennende som Vita! [8D] Hehe..Ikke så mye å skryte av, men jeg trives og synes det går greit! Starter også gamlejobben som salgsfremmer hos Maarud i april 20% stilling... Da blir det eenda travlere, men penger må man ha! [:)]
Utdannet helsesekretær, men sliter med å finne meg jobb uten å må flytte laaang unna [8|] Blir vel mer studier etter hvert tenker jeg! [:D]

Er du sykmeldt du da, uff... Håper du blir fort bra [:)]
 
ORIGINAL: solisolden

ORIGINAL: FrøkenH

Dere gravide må fortsette og henge her da, og oppdatere oss om ALT!:D


SÅKLART! Dette er jo "forumet mitt! [:D]

 
JAAA<3
 
dytt!
så tar jeg natta!!

NATTA SØTE DERE!
 
ORIGINAL: solisolden

dytt!
så tar jeg natta!!

NATTA SØTE DERE!


God natt <3 Følger etter snart jeg også :)
 
God natt søte dere <3
 
God natt søte dere <3
 
God natt søte dere <3
 
God natt søte dere <3
 
God natt søte dere <3
 
God natt søte dere <3
 
God natt søte dere <3
 
God natt søte dere <3
 
Back
Topp