SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

ORIGINAL: solisolden

ORIGINAL: lillebebis

JEG ER GRAVID [:D]


Går du rundt å smiler nå? [:D]


Du ser meg gjennom skjermen ja!? [:D] [8D]
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: solisolden

ORIGINAL: lillebebis

JEG ER GRAVID [:D]


Går du rundt å smiler nå? [:D]


Du ser meg gjennom skjermen ja!? [:D] [8D]

Hehe, jepp [8D]
 
ORIGINAL: solisolden

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: solisolden

ORIGINAL: lillebebis

JEG ER GRAVID [:D]


Går du rundt å smiler nå? [:D]


Du ser meg gjennom skjermen ja!? [:D] [8D]

Hehe, jepp [8D]


[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ


Måtte bare få det ut!
 
Spiser riskakene til Vienna [8|]
 
ORIGINAL: solisolden

Spiser riskakene til Vienna [8|]


Eg spiser potetgull... Eineste som hjelper når eg blir kveldskvalm...[:-]
 
ORIGINAL: lillebebis

JEG ER GRAVID [:D]

 
MISUNNELIG!!
 
Men VELDIG glad på dine vegne også<3 ;)
 
Blææ, redd for å legge på meg masse jeg nå :s
 
ORIGINAL: lillebebis

Blææ, redd for å legge på meg masse jeg nå :s


Hehehehe, samma her... men eg har faktisk gått ned to kg sia eg oppdaga at eg var gravid. Aner ikkje korleis det har skjedd[8D]
 
åååå, synes det er så koselig at det er så mange som er gravide igjen!!
Ønsker dere alt godt og at alt går bra med svangerskapene til alle sammen[;)] Suss i panna til hver og en av dere! (og selfølgelig suss i panna til alle oss som ikke er gravide igjen også da[;)])
 
ORIGINAL: kattekvinna

ORIGINAL: lillebebis

Blææ, redd for å legge på meg masse jeg nå :s


Hehehehe, samma her... men eg har faktisk gått ned to kg sia eg oppdaga at eg var gravid. Aner ikkje korleis det har skjedd[8D]


Åj, såpass! Hva er hemmeligheten? :D
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: kattekvinna

ORIGINAL: lillebebis

Blææ, redd for å legge på meg masse jeg nå :s


Hehehehe, samma her... men eg har faktisk gått ned to kg sia eg oppdaga at eg var gravid. Aner ikkje korleis det har skjedd[8D]


Åj, såpass! Hva er hemmeligheten? :D


Kan det vere oreokaka eg baka i helga? Som vi har gått og småspist av heile veka???
 
ORIGINAL: Rapunsel

åååå, synes det er så koselig at det er så mange som er gravide igjen!!
Ønsker dere alt godt og at alt går bra med svangerskapene til alle sammen[;)] Suss i panna til hver og en av dere! (og selfølgelig suss i panna til alle oss som ikke er gravide igjen også da[;)])


suss til deg du, fordi du er så søøøøøøøøøøøøt [:)][:)][:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: teamo10

BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ


Måtte bare få det ut!

 
Hva har skjedd?:/
 
ORIGINAL: FrøkenH

Dere gravide må fortsette og henge her da, og oppdatere oss om ALT!:D


Eg blir her.. FØler meg ikkje heime på oktober[8D] Skulle tatt med meg alle dokke, så hadde det gått bra [:D][:D][:D]
 
Hihi, du er så søt Rapnusel ;) Jeg synes også du fortjener en suss i panna!! [:)]
Tenker akkurat det samme, er så koselig og spennende med alle som er gravide !! Gleder meg til det blir min tur igjen. Ikke med det første, for Michael skal nytes, og hus skal være klart osv osv.,,[:)]

Sjelden jeg har tid til å være her for tiden, dagene ble plutselig litt travlerere etter permisjonsslutt! Men er så koselig å titte innom å se hvordan det går med alle sammen, og ekstra spennende å følge med på de som er gravide/prøver. Lykke til alle sammen!! [:)]
 
ORIGINAL: FrøkenH

Dere gravide må fortsette og henge her da, og oppdatere oss om ALT!:D


Ja skal oppdatere dere masse jeg ihvertfall :D
 
ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: teamo10

BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ


Måtte bare få det ut!


Hva har skjedd?:/


Bare litt trist og lei om dagen[:(]
Har vel egentlig ingen grunn bare føler meg
blææææææææææææææææææææææææææææææææææ!!!!
 
Back
Topp