SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

God morgen ja[:D]

Her har vi sovet lite i natt, så vi er oppe med snuppa på skift i dag.. [8D]
Skal bort til svigers på kaffe og kaker senere i dag, så jeg har ikke ordna noe til farsdag... [;)]
 
Sender en hilsen fra London ;D
 
Gooood morgen!!!
 
God måren..[;)][;)]
Ellar mi he våre oppe sian 8, så det e vell god formiddag nå[8D][8D]

Snuppa å mannen såve, så nå sidde eg å ser bonanza å vente på dei ska stå opp sånn a mi kan spisa den goe frokosten eg he lagt[:)][:)]
 
Igår kvell kl 11, då bjunnte eg på ostekaga eg hadde låvt sambo å svigerfar te farsdagen[8D][8D] haha..

Eg hadde glemt det vekk, så kom på det før eg sko legga meg så då måtte eg jo bare laga an..[;)][;)]
 
Hva er dine planer for dagen???[;)][;)]
 
Gudd mårning..
Idag har jeg en "svimmel" dag kjenner jeg[:'(]
 
Men nå skal vi reise til pappaen min og kose oss der idag.. Snuppa skal prøve de nye skiene sine[:D] 
 
Bøøøøh!!![:D]
 
lille jenta mi sov fra halv syv til ett, så fikk hun mat og sovnet igjen fort, også våknet hun igjen for mat rett over 6 og sov til halv elleve!! Gud så herligt det var å få sove så lenge mellom hver amming!! Ville bare fortelle det[:D]

Ha en fin dag videre, og kose dere på farsdagen idag[:)]
 
nå skal jeg sortere bildene til Erik.... ca 12000 fra han var født til nå...[8D]
uff slik går det når man har et camera som tar maaaange bilder per sekund(mange skal kastes[;)])
 
Nei nå fer eg ta meg ein dusj, før mi ska e svigers å spisa pinnekjøtt[;)][;)] NAM!!!
 
hehe disse kan vi slå[:D]
 
men har vi "bare" 14 sider??
hm..da må vi henge i litt tror jeg[8|]
 
Mi må bare jobba vist mi ska greia det[8D][8D]
 
Rudolf er rød på nesen.. *lalalalal*
 
Back
Topp