SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

ORIGINAL: ¤Kristin¤

ORIGINAL: lenam90

ORIGINAL: ¤Kristin¤

ORIGINAL: lenam90

Jadda ! da sitter jeg alene hær igjenn da ! hmm, jeg har såå dårlig samvittighet når jeg drar fra sambo å baby, mn sambo tror jeg ikke vet hva det er !


Kjenner til den følelsen...Men mannen min er borte på jobb![8D] Kjedelig!



Jeg kunne dratt ut en tur i går viss jeg ville ! men ville heller være hjemme meg sambo og gullet! men neste gang, da skal jeg dra ut jeg og, uten å tenke noooe på sambo[8D] !


Det gjør du rett i![:D] Kan jeg spørre hvor du er fra?[8|][8D] Synes du ligner på noen, men klarer ikke å koble.....[8D]



Er fra trondheim[:)]
 
En elefant kom marsjerende,
bortover edderkoppens fiiiine spinn,
syntes at veien var så eeelegant,
at den ville ha med seg en annen elefant
 
Det var en gang en svenske, en franskmann og en amerikaner som var dødsdømt. De skulle henrettes i Paris, og fikk velge mellom henging og giljotinen. Siden franskmannen var fra Frankrike, skulle han få velge først. Han valgte giljotinen.

Franskmannen ble lagt på bordet. Kniven ble sluppet, men rett før den nådde halsen hans, stoppet den. Når slikt skjer, får den dødsdømte gå. Så var det amerikanerens tur å velge. Han tenkte at det samme kunne jo skje med han som med franskmannen, så han valgte også giljotinen. Det samme skjedde, og han fikk gå. Da det var svensken sin tur sa han: - Det er jo tydelig at giljotinen er i ustand i dag, så jeg velger henging!
 
En mann og en blondine satt på et felles venterom for blod- og sædbanken. Mannen: - Hvorfor er du her? Blondinen: - Jeg er her for å gi blod. Jeg får 100 kroner gangen.

Mannen: - Jaså. Jeg er her for å gi sæd. Blondinen: - Å, er det godt betalt? Mannen: - Ja, jeg får 250 kroner gangen. Blondinen ble sittende tankefull en stund før de ble kalt inn til hvert sitt rom. Et par måneder senere, treffer de hverandre på venterommet igjen. Mannen: - Hei. Skal du gi blod nå igjen? Blondinen (uten å åpne munnen):- Mmm, mmm …
 
 
 
Nei nå må jeg legge meg...

GOD NATT
 
Jeg skal også legge meg! Natta!
 
[:)]
 
Får vel prøve å sove snart! [8D]
 
Straks senga nå ja... [8D]
 
ORIGINAL: kikja

Straks senga nå ja... [8D]


jeg bør finne den jeg og...[:D][:D][:D]
 
Senga og kjæresten kaller nå ja....[:)][:D][8D]
 
txxggeeeeeeh m kshsdgjxzg
*hilsen Johanne!*[:D]
 
nei.. får vel lage litt grøt til Johanne [:)]
så lage frokost til pappa`n som fortsatt sover i senga! [8D]
 
ORIGINAL: lenam90

ORIGINAL: ¤Kristin¤

ORIGINAL: lenam90

ORIGINAL: ¤Kristin¤

ORIGINAL: lenam90

Jadda ! da sitter jeg alene hær igjenn da ! hmm, jeg har såå dårlig samvittighet når jeg drar fra sambo å baby, mn sambo tror jeg ikke vet hva det er !


Kjenner til den følelsen...Men mannen min er borte på jobb![8D] Kjedelig!



Jeg kunne dratt ut en tur i går viss jeg ville ! men ville heller være hjemme meg sambo og gullet! men neste gang, da skal jeg dra ut jeg og, uten å tenke noooe på sambo[8D] !


Det gjør du rett i![:D] Kan jeg spørre hvor du er fra?[8|][8D] Synes du ligner på noen, men klarer ikke å koble.....[8D]



Er fra trondheim[:)]


Å ja![;)] Da kan det jo være at jeg har sett deg, men! [:D]
 
Goooo Morgen :) Herligt å sove leeenge i dag :) Ha ein super duper dag jenter!
Eg glede meg te oreo kaka seinere i dag, må være ein av di beste kakene som finnes!!!
 
Hei hei! Nå skal jeg slippe å ta morgenstell på kidsa og hundelufting for andre gang på snart 6 mnd! Digg å bare slappe av i senga... Luv it? Yes
Grattis med farsdagen!
 
Back
Topp