Sushiiii

Nei, trur ikkje det er en side med norske referanser, for å si det sånn. Men på dette tidspunktet så var dette det eneste eg fant og når matportalen ikke kunne svare skikkelig så har eg bare holdt avstand. Men har veldig lyst på! Håper majones går greit, for det har eg spist nesten hver dag…

Jeg spiser majones, både på tube og som dip. Også aioli f.eks. Disse tingene skal være helt trygge i Norge så vidt jeg fant ut.

Jeg spiser majones, både på tube og som dip. Også aioli f.eks. Disse tingene skal være helt trygge i Norge så vidt jeg fant ut.

Takk for svar! Tenker kanskje at til og med teriyaki saus kanskje går med måte? At det kanskje er greit å spise litt? Eg tenker og at det er ganske strenge regler i Norge når det gjelder mat, både import og lokalt så kanskje, utenom det åpenbare, at en kan leve noenlunde normalt.

Takk for svar! Tenker kanskje at til og med teriyaki saus kanskje går med måte? At det kanskje er greit å spise litt? Eg tenker og at det er ganske strenge regler i Norge når det gjelder mat, både import og lokalt så kanskje, utenom det åpenbare, at en kan leve noenlunde normalt.

Enig;) Jeg spiser ikke det så veldig ofte uansett så hvis det skulle komme min vei så spiser jeg det med god samvittighet:shifty:

Back
Topp