Surpriiise!

Høres dramatisk ut, men så godt alt gikk bra. Gratulerer så mye med lille gutten:)

Tusen takk, alle sammen❤:-D Det er virkelighet privilegium å bli foreldre❤❤

Gratulerer så masse. Flott dato å få bebis på ;-) samme som vår lille snuppe ❤
Nydelig gutt, godt alt endte bra.

Oi! Det skjedde mye og fort for dere! Men så bra at alt sluttet godt og gratulerer med en nydelig gutt! :D Og fint navn :) håper dere får det litt roligere fremover å kan slappe av litt, spesielt ta inn alt som skjedde :)
Lykke til og gratulere igjen :D

*sniker*

Gratulerer :)

Dere kunne nok ikke vært noe bedre sted enn Drammen nyfødtintensiv.

*sniker*

Gratulerer :)

Dere kunne nok ikke vært noe bedre sted enn Drammen nyfødtintensiv.
Vi endte faktisk opp på Ahus:)) Jeg var på Drammen ifm Pregmet studien og da de oppdaget blodtrykket og at dette kom til å eskalere så ble jeg sendt til Ahus der jeg hadde fødeplass:) Men Drammen sykehus' jordmødre er SÅ flotte mennesker❤

Hvordan går d me dere?:)
Det går bra:) Jeg sliter litt med høyt blodtrykk og svimmelhet, men ble lagt inn i går og satt på blodtrykkssenkende medisiner. Mye bedre i dag:) Lillegutt har det som plommen i egget og er kjempesterk. Pleierne sier han er en liten rakker med lopper i blodet. Nekter å ligge stille når han skal stelles:)) Han er nå oppe i 12 ml mat i timen (fra 3 på onsdag), puster selv, bæsjer og tisser som han skal og har gått opp til "svimlende" 1310 gram :)) De går jo alltid litt ned etter fødsel før de går opp igjen. Så selv om det ikke høres mye ut så teller hvert eneste gram. Hehe:D

Det går bra:) Jeg sliter litt med høyt blodtrykk og svimmelhet, men ble lagt inn i går og satt på blodtrykkssenkende medisiner. Mye bedre i dag:) Lillegutt har det som plommen i egget og er kjempesterk. Pleierne sier han er en liten rakker med lopper i blodet. Nekter å ligge stille når han skal stelles:)) Han er nå oppe i 12 ml mat i timen (fra 3 på onsdag), puster selv, bæsjer og tisser som han skal og har gått opp til "svimlende" 1310 gram :)) De går jo alltid litt ned etter fødsel før de går opp igjen. Så selv om det ikke høres mye ut så teller hvert eneste gram. Hehe:D
For noen fantastiske nyheter!!❤ hurra for å ha passert fødselsvekten, ble vel flaggdag d?:D så bra d går bedre me deg også:) sterke og fine gutter vi har:D ❤❤

For noen fantastiske nyheter!!❤ hurra for å ha passert fødselsvekten, ble vel flaggdag d?:D så bra d går bedre me deg også:) sterke og fine gutter vi har:D ❤❤
Jaaaa!!❤❤ Gleder meg til å høre hva han veier i dag på morgenstellet! Da blir det boller og brus!! :)) Har ikke fått med meg så mye her inne i det siste jeg. Alt bra med deg? Fått gutten allerede du og??

Last edited:
Gratulerer så mye frøken ❤️ Nydelig var han :)

Jaaaa!!❤❤ Gleder meg til å høre hva han veier i dag på morgenstellet! Da blir det boller og brus!! :)) Har ikke fått med meg så mye her inne i det siste jeg. Alt bra med deg? Fått gutten allerede du og??
Ja,d er alltid spennende!:)) kan ikke få me seg alt vettu;) gutten vår kom i uke 33+1 (som jeg var ganske sikker på at han gjorde), alt gikk bare fint og vi har vært hjemme me han ei uke nå (har hjemmesykehus da) :) han fjernet sonden i går,så d ble ny flaggdag på oss da;)

Back
Topp