Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi endte faktisk opp på Ahus*sniker*
Gratulerer![]()
Dere kunne nok ikke vært noe bedre sted enn Drammen nyfødtintensiv.

Det går braHvordan går d me dere?![]()
For noen fantastiske nyheter!!❤ hurra for å ha passert fødselsvekten, ble vel flaggdag d?Det går braJeg sliter litt med høyt blodtrykk og svimmelhet, men ble lagt inn i går og satt på blodtrykkssenkende medisiner. Mye bedre i dag
Lillegutt har det som plommen i egget og er kjempesterk. Pleierne sier han er en liten rakker med lopper i blodet. Nekter å ligge stille når han skal stelles
) Han er nå oppe i 12 ml mat i timen (fra 3 på onsdag), puster selv, bæsjer og tisser som han skal og har gått opp til "svimlende" 1310 gram
) De går jo alltid litt ned etter fødsel før de går opp igjen. Så selv om det ikke høres mye ut så teller hvert eneste gram. Hehe
![]()
Jaaaa!!❤❤ Gleder meg til å høre hva han veier i dag på morgenstellet! Da blir det boller og brus!!For noen fantastiske nyheter!!❤ hurra for å ha passert fødselsvekten, ble vel flaggdag d?så bra d går bedre me deg også
sterke og fine gutter vi har
❤❤
Takk❤❤Gratulerer så mye frøkenNydelig var han
![]()
Ja,d er alltid spennende!Jaaaa!!❤❤ Gleder meg til å høre hva han veier i dag på morgenstellet! Da blir det boller og brus!!) Har ikke fått med meg så mye her inne i det siste jeg. Alt bra med deg? Fått gutten allerede du og??