Sur og skuffa...

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: rodstilk

Først; Grattis med ettåringen!! [:D]

Jeg hadde nok bare gitt en lang marsj i dem. Om de ikke bryr seg mer, så fortjener de ikke at dere bryr dere mer heller!

signerer denne. Vi opplevde noe i den retning med kompis til mannen. Han fant seg en kone og vi strevde som faen for å få hun inn i gjengen (en veldig sammensveiset gjeng som tar hjertelig imot "nyinnkomne") og hun bare ga ikke e ndritt fra seg tilbake. Var sur og vanskelig og så begynte hun å påvirke hann sånn at hann sluttet å være med på noen ting...[&o]

Nå 5 år senere har de tatt kontakt igjen og vil så absolutt at vi skal reise bort til dem og de vurderer å reise hitt på besøk. Ærlig talt har jeg 0 interesse for å få dem - men jeg må nok bare gi dem en sjangse til vell?

Så kjipt[&:]
Ja, jeg har liksom vert med for mannen min sin skyld! Og det burde jo hun gjøre og syns jeg.
Forstår deg hvis du ikke har lyst!

Veldig enkelt og greit, sånne "venner" har da ingen brukt for. Hadde nok ikke gidda å si noe heller, hadde bare ignorert de totalt. Sletta de fra facebook og alt. Så fikk DE heller spørre...

Livet som arbeidende småbarnsmor med mann og hus, det er hektisk! Og tid til dårlige venner, det har man bare ikke. [:)]

Og grattis med stoooor gutt i dag! [:D]

ORIGINAL: Chuck Dorris

ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

ORIGINAL: Chuck Dorris

faen så kjipe folk a... [&o]

jeg hadde sendt dem meningen min rett ut og sagt at dette er det siste dere hører fra oss , nå er det deres tur til intiativ hvis dere vil ha mer kontakt for det virker som dere ikke er veldig intressert.
For at et vennskap skal funke må man ha toveis kommunikasjon.. Rett og slett.

Hu dama virker jo bare falsk og kjip...ikke vits med sånne mennesker i livet!

Lykke til med feiringen til HL imorgen , håper dere får en super dag [:D]

Tusen takk snupps[:D]

Ja, det er dritdårlig... Vi kjørte fra Drammen til Molde for å bli med i bryllupet dems. Jeg var 8mnd på veg, og hadde bekkenløsning fra hælvette, og når vi gifta oss ble det dritvanskelig for hun å overnatte fordi hun ikke ville være borte fra datra på 18mnd!!! Hallo?? (Vi hadde laaangt bryllup[:D]) Så forloveren til E måtte dra hjem på kvelden fordi hu røya ville... [&:] For de kunne jo ikke dle seg lissom...

nei , uff... hu hurpa der hadde jeg ikke ofret en tanke til.. hennes tap! Og det at bestekameraten til mannen din dilter etter henne er jo fryktelig trist , det han BURDE gjøre var å si : HØR NÅ HER,KJÆRRING,NÅ OPPFØRER DU DEG !!!DETTA ER BESTEKAMERATEN MIN OG DAMA HANS!!!! hehe.[:D].

Men ja, mannen din burde ringe og fortelle det rett fra levra som jeg sa . Vondt å miste en venn , men å holde på som dette blir jo bare skuffende for dere hver gang dere ber dem på no osv. stooooooooor klem !

Takk[:)] Nei, han må nok ta en telefon... Han har da andre venner som alltid stiller opp! Kan bruke energi på dem i steden! Bare kjipt at han var forlovern hans OG er fadder for HL[&:]

ORIGINAL: Labambie

Veldig enkelt og greit, sånne "venner" har da ingen brukt for. Hadde nok ikke gidda å si noe heller, hadde bare ignorert de totalt. Sletta de fra facebook og alt. Så fikk DE heller spørre...

Livet som arbeidende småbarnsmor med mann og hus, det er hektisk! Og tid til dårlige venner, det har man bare ikke. [:)]

Og grattis med stoooor gutt i dag! [:D]

Takk søta[:)]

Vi har da nok av venner som bryr seg, og får rett og slett drite i de! Er bare så kjipt i og med at de var bestiser[&:] MEN times change, og hvis en kjøretur på 45 minutter ødelegger vennskapet så er det vel et ganske så overfladisk et!

ORIGINAL: Froskegele

Jeg hadde ikke gjort noe som helst.. Jeg hadde godtatt at de i en periode kansje ikke var så overvettes interresert i meg og mine og latt det være opp til dem.. Ikke tatt mer kontakt, og kost meg med de andre vennene våre..

Hadde du ikke i det minste sagt at du var skuffet? Tenker at de bør få vite at vi føler oss litt dårlig behandlet.

ORIGINAL: Lissyjane

Skjønner skuffelsen din! Jeg klarer egentlig ikke å sett meg inn i deres tankegang. Jeg har en venninne som bodde på Voss. Det tar nesten en og en halv time og kjøre. Stusset ikke på å kjøre en dagstur. Jeg synes det er koselig jeg og ta en roadtrip til noen som bor langt unna og SPESIELT når det er noe jeg virkelig virkelig bryr meg om[:)] Synes det er dårlig gjort. Dere fortjener bedre!

Søte deg[:)] Tusen takk[:)] Nei, jeg skjønner ikke så mye selv...

[:D]
ORIGINAL: AnneEmilie

møkkafolk da! Hadde jeg vært E, hadde jeg konfrontert ham, spurt rett ut hvorfor de oppfører seg sånn, og om de i det hele tatt har noen interesse for å fortsette vennskapet.
Hvis han/de ikke da kan gi noe skikkelig svar, hadde jeg ikke brukt mange kalorier for å holde det vedlike.. Sånn oppfører man seg ikke mot bestevennen sin!
Klem til dere gull! KAn ikke forstå at noen ikke vil henge med dere da

Hehe, nei makan? Vi er jo råe[:D]
E ringer han i kveld, eller i morgen. Han har ikke gratulert HL med dagen en gang[&o] Enda jeg vet han har sett det på facebook... Nisse!!!

Skjønner skuffelsen din! Jeg klarer egentlig ikke å sett meg inn i deres tankegang. Jeg har en venninne som bodde på Voss. Det tar nesten en og en halv time og kjøre. Stusset ikke på å kjøre en dagstur. Jeg synes det er koselig jeg og ta en roadtrip til noen som bor langt unna og SPESIELT når det er noe jeg virkelig virkelig bryr meg om[:)] Synes det er dårlig gjort. Dere fortjener bedre!

[:)] Nei bare la de være. Jeg hadde aldri sviktet vennene mine på den måten. Venner er hellig og kan man ikke sette pris på deres selskap,så kan man bare la være. Ingen fortjener og bli sviktet på den måten uten en forklaring.

Heldige de som har deg som venn søta[:)]

[:D]

møkkafolk da! Hadde jeg vært E, hadde jeg konfrontert ham, spurt rett ut hvorfor de oppfører seg sånn, og om de i det hele tatt har noen interesse for å fortsette vennskapet.
Hvis han/de ikke da kan gi noe skikkelig svar, hadde jeg ikke brukt mange kalorier for å holde det vedlike.. Sånn oppfører man seg ikke mot bestevennen sin!
Klem til dere gull! KAn ikke forstå at noen ikke vil henge med dere da

Hehe, nei makan? Vi er jo råe[:D]
E ringer han i kveld, eller i morgen. Han har ikke gratulert HL med dagen en gang[&o] Enda jeg vet han har sett det på facebook... Nisse!!!

bajsedritten[:'(] det er jo bare barnslig og idiotisk da! Dere og Lucanusk fortjener bedre!

Ja, er ganske teit...[:'(] Har lyst til å av-fadderisere hele gubben[8D] Haha[8D]

[:)] Nei bare la de være. Jeg hadde aldri sviktet vennene mine på den måten. Venner er hellig og kan man ikke sette pris på deres selskap,så kan man bare la være. Ingen fortjener og bli sviktet på den måten uten en forklaring.

Heldige de som har deg som venn søta[:)]

Søta[:)] Skulle ønske jeg bodde nærmere[:)] Så kunne jeg sklidd forbi huset til din far hver dag[:D][:D][:D][:D] */klarte ikke å dy meg*

HAAAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

Back
Topp