Sur og skuffa...

VeldreidSkrævadottir

Forumet er livet
IKKE QUOTE TAKK[:)]

Mannen min har en kompis som han har kjent i mange år. Han var forloveren hans når vi giftet oss, og er fadder til sønnen vår.

Når vi bodde i Oslo hadde vi masse kontakt med han og kona (festa mye sammen), men etter at vi flytta (45 min unna de) virker det som de er null interressert i å ha kontakt... Jeg og kona hans kommer ikke sånn overstadig godt overens. Ikke noe annet enn at vi ikke har noe særlig å prate om. Aldri vert noe bråk ellernoe![:)]

Saken er den at VI alltid er de som tar initiativ til besøk ol, og den siste tiden syns jeg faktisk de har oppført seg ræva mot oss.
Vi hadde en avtale i sommer at de skulle komme på besøk. De ringer samme dag og sier at de ikke kommer fordi hun er så sliten. (Hun var da gravid i uke 25 ellerno) Greit det, hadde kjipt bekken i forrige svangerskap så har full forståelse for det!
MEN, så har hun facebookststusen på kvelden den dagen vi skulle vert sammen: Kost meg på Tusenfryd men godjentene mine i hele dag:-D
ØØøøh?!? Orker en hel dag på tusenfryd, men ikke å besøke oss...[8|] TAKK for den liksom[&o]

Og så er det nå. Gutten vår er 1 år i dag([:D])
Han er fadder, og ble selvfølgelig invitert i bursdag. (De ble seff invitert alle sammen) Invitasjonen ble sendt på sms for to uker siden. Det gikk en uke uten at vi fikk svar, så mannen min ringte han. Da sa han at han ikke visste om de kunne komme, men at han ringer opp igjen om etpar timer. Dette er snart en uke siden... Luca skal feires i morgen...
Han er FADDER for pokker!!!!!!![:@] Jeg blir så skuffa...

Dette har vert bestekompisen til mannen min i mange år, og han er ordentlig lei seg og skuffa over oppførselen hans.

Jeg skjønner ingenting jeg[8|] Vi har jo aldri krangla, og har bare vert en hyggelig tone.

Må legge til at de ALLTID sier at vi må finne på noe oftere, og er sååå gira på å besøke oss når vi er hos de...

Hva hadde dere gjort?

Jeg hadde ikke gjort noe som helst.. Jeg hadde godtatt at de i en periode kansje ikke var så overvettes interresert i meg og mine og latt det være opp til dem.. Ikke tatt mer kontakt, og kost meg med de andre vennene våre..

Hadde rett og slett sagt ifra hva jeg syntes. Sendt mld og sagt at vi trekker invitasjonen tilbake ettersom dere ikke har noe interesse av å komme uansett. Vi ber noen andre istedet som heller setter pris på gutten vår og vil komme å feire han!
Kunne glatt sagt det i tlf til de også!

For noen ekle folk... [:'(]

Først; Grattis med ettåringen!! [:D]

Jeg hadde nok bare gitt en lang marsj i dem. Om de ikke bryr seg mer, så fortjener de ikke at dere bryr dere mer heller!

ORIGINAL: rodstilk

Jeg hadde nok bare gitt en lang marsj i dem. Om de ikke bryr seg mer, så fortjener de ikke at dere bryr dere mer heller!

sånn som eg ser det også..

Sign

Hadde bare kuttet kontakten jeg,det er de som går glipp av deres vennskap og deres herlige gutt.

dems tap ikke deres[:D]

Men hvis det plager deg laaaangt inni sjelen og hjerte roten så hadde jeg tatt en tlf. sagt hva jeg mente,å så gitt de valget...hører du ikke noe mer etter det så gi F....

Tusen takk alle sammen[:)]

Har ikke pratet med noen om dette, og kommer nok til å ta en prat med mannen min når han kommer fra jobb.
Føler det er mest riktig at han ringer, siden det er hans kompis.

Kom gjerne med flere kommentarer[:)]

jeg har hevrt borti noe d samme men da har jeg gjort mitt besøkt osvog ikke fått noe interesse tilbake å da har jeg ligget lavt jeg har ikke ringt eller noe bar drevet på med mitt. å d har gjerne gått 3-4 uker max før andre parten ahr begynt å reagere og da har jeg sagt fint at jeg ikke vil trakke ned dørene vis de ikke er intressert i å holde kontakt. å spes med ei venninne nå så har dette gjentatt seg flere ganger. nå siste gangen sjedde d sammen men nå har jeg hatt regeln om at jeg og hun ta kontakt annen hver gang i en periode slik at hun ser at hun får jobbe litt for kontakten.

d er trist å miste en venn om d skulle skje men å hver en venn skal heler ikke hver et en man show. d skal kunne hver ganske jevnt balansert på interessen for hverandre.

eller er d bare å akseptere at gjerne forholdet at vokst i fra hverandre , gjerne deres forhold vokser sammen når de også får barn.

er jo ikke unormalt at venne forhold skilles når et par får barn, dere har jo da 2 forskjellige hverdager og prioriteringer.

lykke til hvertfall , kjedelig når interessen for å ha et balansert forhold blir så ujevnt .

Skjønner godt du er irritert, husker godt den "tusenfryd-episoden".
Slitsomt å være den som må jobbe for vennskapet hele tiden. Og veldig kjedelig for E. da, er jo tross alt hans gamle kompis. Ville nok fått han til å ta en telefon å snakke ordentlig med han, at E. forteller sin side av saken, og at ikke dere gidder dette fremover.
Uansett, i morgen DRITER vi i dem!!!!!

Gi bursdagsbarnet en STOR nuss fra meg, gleder meg til å feire dagen hans i morgen.
Klem fra faddern[:D]

ORIGINAL: Ida_83

Skjønner godt du er irritert, husker godt den "tusenfryd-episoden".
Slitsomt å være den som må jobbe for vennskapet hele tiden. Og veldig kjedelig for E. da, er jo tross alt hans gamle kompis. Ville nok fått han til å ta en telefon å snakke ordentlig med han, at E. forteller sin side av saken, og at ikke dere gidder dette fremover.
Uansett, i morgen DRITER vi i dem!!!!!

Gi bursdagsbarnet en STOR nuss fra meg, gleder meg til å feire dagen hans i morgen.
Klem fra faddern[:D]

Søte søte Ida[:)] Glad i deg

ORIGINAL: BitzyhogJulia

Si du sa noe etter den tusenfrydturen?[:-]

Jeg synes vel egentlig det ser mørkt ut![:-][:-]45 min kjøring skal ikke hindre et vennskap![&:]
Jeg ville tatt meg en tur bort og så hørt hva som skjer og om de er interessert i å ha kontakt fremover..! evt fått din mann til å ringe kompisen og høre hva problemet til dama hans er, virker som hun er sjefen og han esel.

Skjønte ikke helt, men lurte du på om vi sa noe etter den tusenfryd-episoden?

Nei, vi sa ikke noe. Jeg hadde lyst, men mannen min syns det er så vanskelig. Det virker jo som det er hun og ikke han som styrer på, og da syns mannen nok det blir litt rart å bli irritert på han[&:] Nå kommer han nok til å si det han mener!

Derfor jeg er imot å ha venner som faddere... Syns de forsvinner lett. Blod blir liksom uansett.
Jaja... Nå er jo jeg fadder, tror jeg, til niesa mi, men er fryyyyyyyyyyktelig dårlig med å ta kontakt... Har aldri vært med på en eneste bursdag... Hun ble seks år nettopp, men har glemt å sende gave[X(]

Tusen takk[:D] 1 år gikk jammen fort[&:][:D]

Nei, blir nok til at kontakten blir kuttet. Gidder liksom ikke mere...

kvinne er kvinne verst...

vedder på at det har noe med kona hans å gjøre... Sikker på at det er hun som på en måte driver med negativ omtale om dere el. noe sånt... og kan nesten vedde på at hun er mindre pen enn deg TS, noen ganger er det kvinner som ikke liker å omgås en annen kvinne som er penere enn seg selv hvis ikke de er venner fra barndommen... [;)]

Synd for mannen din, kjipt at en barndomsvenn skal oppføre seg slik, men som sagt er det helt sikkert kona det er noe gæri med[:'(]

Kjenner meg så altfor godt igjen! Med alle vennene i byen er det lite man ser folk når man har bosatt seg 35 minutter unna! Men er vel dessverre bare sånn det har blitt.

ORIGINAL: Froskegele

Jeg hadde ikke gjort noe som helst.. Jeg hadde godtatt at de i en periode kansje ikke var så overvettes interresert i meg og mine og latt det være opp til dem.. Ikke tatt mer kontakt, og kost meg med de andre vennene våre..

sign

ORIGINAL: Hilly77

kvinne er kvinne verst...

vedder på at det har noe med kona hans å gjøre... Sikker på at det er hun som på en måte driver med negativ omtale om dere el. noe sånt... og kan nesten vedde på at hun er mindre pen enn deg TS, noen ganger er det kvinner som ikke liker å omgås en annen kvinne som er penere enn seg selv hvis ikke de er venner fra barndommen... [;)]

Synd for mannen din, kjipt at en barndomsvenn skal oppføre seg slik, men som sagt er det helt sikkert kona det er noe gæri med[:'(]

Ja, DER har vi det[:D]

Ja, er nok kona som fucker opp... Gutta har det jo dritmorsomt sammen, er når vi skal finne på noe alle sammen det alltid kommer noe i veien!

signerer denne. Vi opplevde noe i den retning med kompis til mannen. Han fant seg en kone og vi strevde som faen for å få hun inn i gjengen (en veldig sammensveiset gjeng som tar hjertelig imot "nyinnkomne") og hun bare ga ikke e ndritt fra seg tilbake. Var sur og vanskelig og så begynte hun å påvirke hann sånn at hann sluttet å være med på noen ting...[&o]

Nå 5 år senere har de tatt kontakt igjen og vil så absolutt at vi skal reise bort til dem og de vurderer å reise hitt på besøk. Ærlig talt har jeg 0 interesse for å få dem - men jeg må nok bare gi dem en sjangse til vell?

ORIGINAL: Chuck Dorris

faen så kjipe folk a... [&o]

jeg hadde sendt dem meningen min rett ut og sagt at dette er det siste dere hører fra oss , nå er det deres tur til intiativ hvis dere vil ha mer kontakt for det virker som dere ikke er veldig intressert.
For at et vennskap skal funke må man ha toveis kommunikasjon.. Rett og slett.

Hu dama virker jo bare falsk og kjip...ikke vits med sånne mennesker i livet!

Lykke til med feiringen til HL imorgen , håper dere får en super dag [:D]

Tusen takk snupps[:D]

Ja, det er dritdårlig... Vi kjørte fra Drammen til Molde for å bli med i bryllupet dems. Jeg var 8mnd på veg, og hadde bekkenløsning fra hælvette, og når vi gifta oss ble det dritvanskelig for hun å overnatte fordi hun ikke ville være borte fra datra på 18mnd!!! Hallo?? (Vi hadde laaangt bryllup[:D]) Så forloveren til E måtte dra hjem på kvelden fordi hu røya ville... [&:] For de kunne jo ikke dele seg lissom...

Back
Topp