Suppekuren..

På dag 4(?) står det spis så mye som 3 bananer, vil det si at det e MAKS?
 
ORIGINAL: Stinoa

På dag 4(?) står det spis så mye som 3 bananer, vil det si at det e MAKS?


Det vil jeg tro. Selv om i en annen "oppskrift" sto det spis så mange du vil. Men alt med fornuft.. jeg har spist 5 i dag[:D]

Men jeg er tom for suppa.. og får ikke gått i butikken før mannen kommer fra jobb etterpå.[8D]
 
Jeg spiste forresten en halv M pizza i går.[8D]

Ny pizzameny i pizzeriaen vår, så mannen hadde med seg en test hjem med creme fraiche... Skulle IKKE ha, men damn![:D]
Så etter en bit spiste jeg halve[8D][:o][:D]

Men kjører på.[:)]
 
begynt på suppa i dag. tenke spise den i uka, også ei uka av, og ei uke på igjen.
spiste suppa for en del år siden, og gikk ned masse. men kjenne allerede at æi e lei suppa... huske smaken sia sist.[&:]
 
Kan noen si meg KOSSEN eg lager suppen? skal alt kokes like lenge eller er det noe som skal koke mindre? Kor stor biter skal ingrediensene være?
E ikkje mester på denne type mat[8D]
 
ORIGINAL: Stinoa

Kan noen si meg KOSSEN eg lager suppen? skal alt kokes like lenge eller er det noe som skal koke mindre? Kor stor biter skal ingrediensene være?
E ikkje mester på denne type mat[8D]


Når jeg har laga suppe ala dette har jeg kokt alt like lenge, i femkrone-store biter, også kjører jeg med stavmixer etterpå så alt blir blandet og 'suppete'[8D]
 
Hvor mye vann skal i den siste oppskriften da? det stod jo ikke noe??[&:]
 
ORIGINAL: *NinaOgVesla

Den hørtes jo egentlig grei ut da,er suppen noe god .. ?


Jeg syntes suppen var kjempegod [:D][:D]
 
ORIGINAL: Hatice

Hvor mye vann skal i den siste oppskriften da? det stod jo ikke noe??[&:]


Bare sånn at det dekker grønnsakene[:)]
 
hvordan ligger dere ann dere som har begynt?
tenkte og starte til mandagen jeg[:D] må bare vente på noen penger sånn at jeg kan hamstre inn det jeg trenger[:D]
 
Jeg skal starte på mandag, så må handle inn ingrediensene på lørdag og koke på søndag, slik at alt er klart til mandag[:D]
 
har handlet idag, og ska koke nå og starte imorgen
 
ble ikke suppe start idag, glemte å ha løk og tomater oppi.....  starter i morgen for en kick start på 2 runde i salnkekrigen
 
Da er lista skrevet og i morgen skal jeg handle, så blir det start på mandag[:D]
 
må prøve denn ejeg nå da som har begrenset diett uansett de neste dagene[8D]
,en jeg vil heller lage vanlig grønnsakssuppe[8D]
 
Da er suppa straks ferdig, og jeg er klar for suppe til frokost i morgen[:D]

Men når man skal spise bladgrønnsaker , hva skal man spise da??
 
Bladgrønnsaker = isbergsalat, ruccola, lollo rosso, romanosalat osvosv + fersk spinat f.eks.
 
ORIGINAL: Julita

Bladgrønnsaker = isbergsalat, ruccola, lollo rosso, romanosalat osvosv + fersk spinat f.eks.


Takk[:D] Da blir det biff og salat på lørdag[:D]
 
Back
Topp