Jeg har ikke betalt noe for oul bilder tidligere.. noen ganger klarer de ikke å se kjønn, og det er jo ikke det de i hovedsak skal sjekke ..men kjedlig ja:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sikkert ikke alle som er like strenge på detSå rart? På Oul?? Jeg betalte ingenting.. :/ hmm
På sykehuset i Kristiansand må vi betale 25,- i materialgebyr pluss 175,- hvis vi ønsker bilder.
Det er så tåpelig at det forventes at vi må vrenge lommeboka for en ul privat! Mange som ikke har/gidder å ta seg råd til ekstra.. Den ordinære bør Være like tilfredstillende for foreldre som for jm! Hvertfall når vi kun får en gratis!Kjempeskuffa etter min jeg også og det er en crap følelse! Jordmora var totaaalt uinteressert i å gjøre dette en spesiell opplevelse for meg og barnefar!
Gav meg et bilde av en ryggrad med hode og et med ei arm. Kjønn gidda hun ikke se etter en gang og følte meg ikke informert om noe som helst..
Var på tidlig 3D og fikk myyye bedre opplevelse men her også ingen kjønn farsken altså! Det er ikke kjempe viktig, men vi flytter i nytt hus nå og har SÅÅÅ lyst til å ordne rommet skikkelig
Skal på ny UL 11.mai til ei knallflink ei, så krysser alt jeg har for kjønn da!
Jeg hadde nok også blitt skuffa.. Men de litt opp i årene som er jordmødre, tenker nok at sålenge man får sett at alt er som det skal være med babyen, så har de gjort jobben sin.. Det er jo en medisinsk undersøkelse..Det er så tåpelig at det forventes at vi må vrenge lommeboka for en ul privat! Mange som ikke har/gidder å ta seg råd til ekstra.. Den ordinære bør Være like tilfredstillende for foreldre som for jm! Hvertfall når vi kun får en gratis!
Uff det hørtes ikke greit utVar veldig skuffet jeg også! Di har egentlig satt av en halvtime, men etter 15min ble jeg sendt ut, og det uten bilder, få vite om barnet var frisk og uten og vite kjønn! Jm var rimelig stresset og tok seg veldig dårlig tid og i tillegg sto d i systemet deres at jeg kun hadde 1 gutt fra før av som var født i uke 39 i 2008 og var 1450g, og det eneste som stemte var vekt og årstall, for han var født i uke 30, jeg har 2 gutter og han andre er født i 2006 og i tillegg stemte ikke adressen. Fikk heldigvis rettet på at 2 barn og fødselsuke, men resten tok hun seg ikke tid til. Hadde jo fått noen papirer som skulle leveres på oul, men det glemte jeg av for hun fylte ikke ut helsekortet.
Bestilte privat ul og ble ikke noe smartere, så var bortkastet penger :/ skal på ny ul 29, så håper det blir en bedre opplevelse!
Det er så tåpelig at det forventes at vi må vrenge lommeboka for en ul privat! Mange som ikke har/gidder å ta seg råd til ekstra.. Den ordinære bør Være like tilfredstillende for foreldre som for jm! Hvertfall når vi kun får en gratis!
Synest det er dumt at sånn skjer, for det er noe man ser veldig frem til!Uff det hørtes ikke greit ut
Mye av tiden vår også ble brukt opp på pc skriving. . Ingenting lå inne, selvom jeg fødte førstemann på samme sykehus..
Hvis du holder til rundt Oslo, kan jeg anbefale jordmor og ultralyd klinikken. . Virkelig dyktige og tar seg veldig god tid!