Superskuffa!

TrollmorTilEn*SnartEnTil

Forelsket i forumet
OUL i dag. Ble satt tilbake, kun 3 dager riktignok, men fikk heller ikke vite kjønn 100% sikkert eller fikk med noen bilder ... vurderer sterkt å betale for en ny OUL, for klarer ikke å vente helt til 3D ... :(

Men barnet er friskt da, så kom noe godt ut av det :)

Fikk du ikke med bilder engang? merkelig ...

Åh, så dumt!! Men bra bebis er frisk da :D Skjønner at man ikke vil vente enda mer.. :o

Jeg fikk heller ikke vite kjønn eller med bilder... bebisen var alt for urolig og UL-maskinen alt for dårlig (les:kornete).
Når skal du på 3D da? jeg skal ha ny UL 20.mai, så må bare være tålmodig.

Gratulerer med frisk baby! Det er tross alt det viktigste! :)

Jeg måtte betale 150 kroner for å få bilder da jeg var på oul. Sa du til jordmor at du ønsket bilder? :) Kjipt at du ikke fikk vite kjønn, men hvis det er veldig viktig for deg kan du jo bestille time hos privat ul :)

Gratulerer med frisk baby! Det er tross alt det viktigste! :)

Jeg måtte betale 150 kroner for å få bilder da jeg var på oul. Sa du til jordmor at du ønsket bilder? :) Kjipt at du ikke fikk vite kjønn, men hvis det er veldig viktig for deg kan du jo bestille time hos privat ul :)
150kr på offentlig sykehus? :O

Hun sa jeg kunne få et bilde, men da hadde det Vært av en ryggrad. . Gadd ikke å betale for det.. ble bare skuffa over at hun ikke prøvde å vekke bebin eller noe..

Når jeg ringte til priv. Ba hun meg sende inn en klage, så får håpe det hjelper og jeg kanskje kan få ny.. ellers så skal vi på 3D, 22.juni. . Too long :(

Og veldig fint med en frisk bebi, virkelig! Men hadde så lyst å komme hjem å vise eldstemann bilder, og kanskje begynne å tenke navn.. :p

Bra med frisk baby, i alle fall :) Jeg ville lett spandert penger på privat UL for å finne ut kjønnet ;)

Jeg fikk ca 10 bilder på Ullevål i Oslo. Trengte ikke å spørre :/ Det er vel normalt å få med hvertfall 1 bilde? :/ så rart.
På Ullevål koster vel bilder egentlig 70 kroner. Men våre ble såpass dårlige at vi fikk dem gratis.

Vi var på o.ul I dag! Veldig fornøyd selv om gutten ikke ønsket å vise oss ansiktet ordentlig. Men hun som tok ul på meg prøvde virkelig å få han til å snu seg! Hehe! Fikk 1 bilde å betalte 25 kr.
Det samme gjorde jeg I uke 11. Bare da fikk jeg 3 bilder!:-)

Bra med frisk baby, i alle fall :) Jeg ville lett spandert penger på privat UL for å finne ut kjønnet ;)

På Ullevål koster vel bilder egentlig 70 kroner. Men våre ble såpass dårlige at vi fikk dem gratis.

Så rart? På Oul?? Jeg betalte ingenting.. :/ hmm

Var på Ullevål selv, men fikk nesten ikke tilbudet en gang :/

Kjenner meg så igjen! Vi ble så skuffet etter oul... Fikk 5 bilder men alle var veldig utydelige og jordmor ville heller ikke si sikkert hvilket kjønn det var. Vi ville ha et ordentlig minne fra den tiden så vi bestilte privat ul og fikk både fantastiske bilder og vite at det var ei jente :) det var helt klart verdt pengene å ta privat ul!

Jeg var på første OUL 8/4, og babyen lå krøklete til, så fikk ikke tatt noe brukbare bilder. Pga manglende mål fikk jeg ny OUL i dag. Fikk målt og sjekket alt, og heldigvis en frisk baby! Men ingen bilder i dag heller, da babyen lå "rett frem" og ikke i profil.. Koster forøvrig 240,- her for ultralydbilder (inntil 10stk).

Måtte også betale for bilder, 70kr på Ullevål.

Så kjedelig! Vi fikk gå ut, spise litt og komme inn igjen.. Da fikk vi vite kjønn og tatt bilder :)

Bra alt var fint med babyen <3

Back
Topp