Superkrefter

Tror det må være å kunne bevege meg i lysets hastighet. Så kunne jeg ha gjort masse ting på veldig kort tid. :P

Jeg tror jeg ville vært i stand til å fryse alt og alle rundt meg, da hadde jeg fått gjort masse mens de var helt, helt i ro og ikke lagde en lyd.

Å kunne stoppe tida! Skulla ha stoppa tide akkurat når snuppa sovna så jeg hadde fått tid til å gjøre masse! :p

Dere har jo skikkelig lure krefter da! Skulle jeg også valgt. :P

Super energi :p sliter med energien her :-(

Jaaa, det var smart! Jeg vil også kunne trylle :D

For å spinne litt videre på denne da... Hvis du måtte gifte deg med en superhelt, hvem hadde du valgt? :p
Tror kanskje jeg hadde valgt Supermann, han kunne flydd meg rundt i verden, han er en skikkelig muskelhunk (det er vel de fleste superhelter :p ) og han har muligheten til å se "normal ut" når jeg ville hatt han med meg ut på noe. ;)

På den negative siden så hadde han vel vært mye borte da, for å redde verden og greier. :p

For å spinne litt videre på denne da... Hvis du måtte gifte deg med en superhelt, hvem hadde du valgt? :p
Tror kanskje jeg hadde valgt Supermann, han kunne flydd meg rundt i verden, han er en skikkelig muskelhunk (det er vel de fleste superhelter :p ) og han har muligheten til å se "normal ut" når jeg ville hatt han med meg ut på noe. ;)

På den negative siden så hadde han vel vært mye borte da, for å redde verden og greier. :p

Vi vet vel hva atannia ville ha svart på denne. :P

Siden batman og supermann mest sannsynlig er opptatt så tror jeg at jeg velger ironman. :)

Evneb til å klare meg uteb søvn. Da kunne jeg gjøre alt på kvelden og natta. Det er da jeg er mest produktiv... Men det harmonerer dårlig med to morgenfriske barn :p

Hmm, finnes der en litt myk superhelt? Foretrekker litt mykt underlag når jeg skal kose ;)

Hmmm, tenke tenke. :think005 Nå er ikke jeg så veldig bereist i denna superheltverdenen, så jeg vet da neimen ikke om det finnes noen myk superhelt. :p
Da tror jeg jaggu jeg står over, og satser på naboen i stedet :p

Back
Topp