Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, trylle. Kan du trylle kan du trylle tida på pause, trylle huset reint, trylle på lottotalla....Å kunne stoppe tida! Skulla ha stoppa tide akkurat når snuppa sovna så jeg hadde fått tid til å gjøre masse!![]()
Trylle, trylle og trylle.. skulle så inderlig ønske at eg kunne trylle![]()
For å spinne litt videre på denne da... Hvis du måtte gifte deg med en superhelt, hvem hadde du valgt?
Tror kanskje jeg hadde valgt Supermann, han kunne flydd meg rundt i verden, han er en skikkelig muskelhunk (det er vel de fleste superhelter) og han har muligheten til å se "normal ut" når jeg ville hatt han med meg ut på noe.
På den negative siden så hadde han vel vært mye borte da, for å redde verden og greier.![]()
Vi vet vel hva atannia ville ha svart på denne.![]()
For å spinne litt videre på denne da... Hvis du måtte gifte deg med en superhelt, hvem hadde du valgt?
Tror kanskje jeg hadde valgt Supermann, han kunne flydd meg rundt i verden, han er en skikkelig muskelhunk (det er vel de fleste superhelter) og han har muligheten til å se "normal ut" når jeg ville hatt han med meg ut på noe.
På den negative siden så hadde han vel vært mye borte da, for å redde verden og greier.![]()
Hmm, finnes der en litt myk superhelt? Foretrekker litt mykt underlag når jeg skal kose![]()
Nå er ikke jeg så veldig bereist i denna superheltverdenen, så jeg vet da neimen ikke om det finnes noen myk superhelt. Da tror jeg jaggu jeg står over, og satser på naboen i stedetHmmm, tenke tenke.Nå er ikke jeg så veldig bereist i denna superheltverdenen, så jeg vet da neimen ikke om det finnes noen myk superhelt.
![]()
Da tror jeg jaggu jeg står over, og satser på naboen i stedet![]()