Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *MamMathea*
jeg sier bare, har du sart mage så vær forsiktig. jeg vil ikke tilbake dit...
ORIGINAL: *Bambi*
Hmm..ja, det har jeg [&:] Jeg merker hvis jeg spiser annen man enn hjemme - sitter jeg på do i flere timer etterpå..Skal ingenting til. Til og med isbitene i drinkene reagerer jeg på.....
Noen tips til hva jeg kan ta av medikamenter?
ORIGINAL: fairy
ORIGINAL: *Bambi*
Hmm..ja, det har jeg [&:] Jeg merker hvis jeg spiser annen man enn hjemme - sitter jeg på do i flere timer etterpå..Skal ingenting til. Til og med isbitene i drinkene reagerer jeg på.....
Noen tips til hva jeg kan ta av medikamenter?
Ido Form. JEg hadde ingen problemer m magen da vi var der, spiste Idoform, og ellers alt jeg ville.
Er et STORT diskotek nede på stranden som jeg ikke husker navnet på, men kjempefint der iallefall. Er fire år siden vi var der, hadde en fin tur. Opplevde ikke innpåslitne folk i det hele tatt.
Er ogå en bar som ligger på stranden, hvor de tenner på bardisken. Fancy![:D] Der hadde de ogå en drink som jeg drømmer om den dag i dag. Den het Ekaterina the Great.[8D]
Har bare gode minner fra turen iallefall, trass i all dritten som har vært i media den siste tiden.
Oh, jo! Pass dere for taxisjåførene! De tar gjerne store omveier og man må betale mye mer enn det man burde..
Var vitne til to tilfeller av overdose da vi var der, begge døde[&o] Mye fyll, dop og festing. Så er det det man er ute etter så er nok sunny beach stedet!ORIGINAL: *MamMathea*
ehhmm, må bare spørre jeg, er det sunny beach i Bulgaria det er snakk om?