Sunny Beach!

*Bambi*

Elsker forumet
Noen som har vært der og som vil fortelle litt?
Hvilket hotell lå dere på?
Hvordan restaurant/diskotek kan du anbefale?
Er mannfolkene slitsomme?

Tell me [;)][;)]

Har vært der 2 år på rad og er kjempe fornøyd med plassen [:D]

I forfjor hadde vi et hotel som het, Rose Village, men det er et stykke vekk fra sentrum.
I fjor lå sambo og meg på et hotel som het Central, VELDIG koselig og intimt :) Lå rett ved sentrum, men ikke så nærme at det ble for bråkete.

Jeg vil anbefale en restaurant som heter "Pizza Hut" fy fader å god mat man får der altså!! Ellers så er det en som heter "Aruba bar", men den er nesten på enden av stranden.

Det er et diskotek der som heter "Den glade Viking" der holder skandinaverne seg, ellers så er det MANGE barer, så du må nesten ta deg en sånn en bar til bar tur, BILLIG drikke der!!!!

Mannfolka er IKKE slitsomme, men de som står utenfor resturantene sine er VELDIG slitsomme[8D]

Jeg kunne fint reist en gang til[:D]

Dytter denne, vi reiser til Sveti Vlas som er 5 km fra Sunny Beach.. vår første sydentur som en familie [:D]

Vi lå på Yantra hotell. Bra hotell men var ett typisk ungdomshotell med masse fulle ungdommer som bråket hele natta..
Vi spiste mest på en restaurant som het Fenix og Las Palmas.. Masse gos mat:)
Jeg var der med typen så var ingen innpåslitne mannfolk. Men gateselgerne var skikkelig innpåslitne! Vi blei tilbudt å smake på en plomme. Ja takk sa vi og plutselig stod vi med en stor pose med plomme som de forventet at vi kjøpte siden vi hadde smakt på en.. Og de følger etter deg også hvis du prøver å unngå de..
Men ellers hadde vi en super ferie!!

Jeg var der i 3 uker for 2 år siden, ble kjent med mange folk der nede! Vi bodde på et ungdomshotel som heter Continental helt greit vis du skal ditt for å feste, veldig billig drikke der nede [8D] Sleit litt med maten der syns ikke det var så mye godt der, men det er smak og behag! Men husk og snakk med reise selskapet om taxier å sykehus å sånn, de vil gi deg info om hvilket taxier du ikke må ta og hvilken sykehus du ikke må dra til, de anbefaler gjerne de som er trygge [:D] Lykke til og avt. god reise

Var der da jeg var 6 mndr på vei med gutten min...vi lå på Hotel Opal..helt flott det[:)]

Vi stooooooorkoste oss i Sunny Beach, sååå masse å kjøpe og se på, men jeg likte ikke maten.
Men den har blitt mye bedre nå[:)]

Vi vil alle tre til Sunny Beach igjen i år, og prøver å finne en rimelig reise. Det var egentlig bestemt at vi skulle, så kom plutselig uforutsette utgifter...[:@]

Var i Golden Sands i fjor, herlig der også,men Sunny Beach er myyyyye større.

De var innpåslitne med å få oss inn på restaurantene dems, fulgte gjerne etter oss ett stykke mens de bladde febrilsk i menyen for at vi skulle spise hos dem og ikke andre[8D]

Men ellers synes jeg de er fine folk. Var veldig omtenksomme mot meg som var gravid, og opplevde ofte å bli "hjulpet inn" (som om jeg ikke kunne gå selv, hehe, men søtt da) på restauranter, fikk stol til å sette meg på når vi var i de mange 1000 bodene og kikket...

Herlig sted!

ORIGINAL: *MamMathea*

jeg sier bare, har du sart mage så vær forsiktig. jeg vil ikke tilbake dit...

Hmm..ja, det har jeg [&:] Jeg merker hvis jeg spiser annen man enn hjemme - sitter jeg på do i flere timer etterpå..Skal ingenting til. Til og med isbitene i drinkene reagerer jeg på.....
Noen tips til hva jeg kan ta av medikamenter?

ORIGINAL: *Bambi*

Hmm..ja, det har jeg [&:] Jeg merker hvis jeg spiser annen man enn hjemme - sitter jeg på do i flere timer etterpå..Skal ingenting til. Til og med isbitene i drinkene reagerer jeg på.....

Ido Form. JEg hadde ingen problemer m magen da vi var der, spiste Idoform, og ellers alt jeg ville.

Er et STORT diskotek nede på stranden som jeg ikke husker navnet på, men kjempefint der iallefall. Er fire år siden vi var der, hadde en fin tur. Opplevde ikke innpåslitne folk i det hele tatt.
Er ogå en bar som ligger på stranden, hvor de tenner på bardisken. Fancy![:D] Der hadde de ogå en drink som jeg drømmer om den dag i dag. Den het Ekaterina the Great.[8D]

Har bare gode minner fra turen iallefall, trass i all dritten som har vært i media den siste tiden.

Oh, jo! Pass dere for taxisjåførene! De tar gjerne store omveier og man må betale mye mer enn det man burde..

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: *Bambi*

Ido Form. JEg hadde ingen problemer m magen da vi var der, spiste Idoform, og ellers alt jeg ville.

Er et STORT diskotek nede på stranden som jeg ikke husker navnet på, men kjempefint der iallefall. Er fire år siden vi var der, hadde en fin tur. Opplevde ikke innpåslitne folk i det hele tatt.
Er ogå en bar som ligger på stranden, hvor de tenner på bardisken. Fancy![:D] Der hadde de ogå en drink som jeg drømmer om den dag i dag. Den het Ekaterina the Great.[8D]

Har bare gode minner fra turen iallefall, trass i all dritten som har vært i media den siste tiden.

Oh, jo! Pass dere for taxisjåførene! De tar gjerne store omveier og man må betale mye mer enn det man burde..

Tusen takk for tipset[:)] Hyggelig at dere tar dere tid.
Jeg er nemlig såå ømfintlig for "fremmede" bakterier og får akutt diarè med en gang etterpå...Litt slitsomt!

Jeg var der i fjor med jentegjengen, 15 jenter for å være presis ;p

Vi lå på Yantra hotell, og var der i 2 uker. Det er et ungdomshotell med mye festing, men det gjorde ikke noe for oss, for vi var der for å feste :)

Det var en helt syk festetur, drikken var veldig billig, masse bra uteplasser (blant annet Den Glade Viking, Shooters, ++)
Det er veldig mange skandinavere der nede, flere av oss enn fastboende faktisk.

Men jeg ville ikke dratt dit på en familietur.. Det er en festplass. Maten var som regel ikke god, men den var veldig god på H.C. Andersen (skandinavisk eid restaurant).

Hvilken måned er det best å dra ? Tenkte på i slutten av Mai, begynnelsen av Juni...

[:)]

Jeg var i sunny beach for 4-5 år siden. Verste stedet jeg noen gang har feriert. Skikkelig glorete turiststed[:'(] Forferdelig mat, forferdelig service og ikke noe pent der i det hele tatt!Og mye tigging av barn med små valper Var vitne til to tilfeller av overdose da vi var der, begge døde[&o] Mye fyll, dop og festing. Så er det det man er ute etter så er nok sunny beach stedet!

Er mulig det har forandret seg der de siste årene da, det vet jeg ingenting om! Men det finnes da så utrolig mange vakre og flotte reisemål i verden, så forstår ikke hvorfor folk reiser dit[8|]

ehhmm, må bare spørre jeg, er det sunny beach i Bulgaria det er snakk om?

Trodde jeg ihvertfall, ellers har jeg misforstått? Finnes det flere steder som heter det samme?

ORIGINAL: Siljemor_82

ehhmm, må bare spørre jeg, er det sunny beach i Bulgaria det er snakk om?

Trodde jeg ihvertfall, ellers har jeg misforstått? Finnes det flere steder som heter det samme?

Ja, du har Sunny Beach i Vietnam....[;)]

Dytter litt...Drar i Mai og skal ligge på GRAN VICTORIA [;)]

Back
Topp